איגוד הטניס מינה את יוני ארליך לקפטן-שחקן בנבחרת הדייויס

יוני ארליך
יוני ארליך | KRISTOF VAN ACCOM/AFP via Getty Images

כחלק מתכנית מקצועית חדשה, הטניסאי בן ה-42 יחליף בתפקיד את הראל לוי וייכנס אליו כבר במפגש החוץ נגד טורקיה במארס. בנוסף, הוחלט כי המאמנים ילוו את השחקנים במהלך כל השנה

(גודל טקסט)

במסגרת היערכות מקצועית חדשה של איגוד הטניס הישראלי, יוני ארליך מונה לקפטן נבחרת הדייויס. הטניסאי ישמש כקפטן-שחקן כבר במפגש החוץ נגד טורקיה בחודש מארס הקרוב ויחליף בתפקיד את הראל לוי.

איגוד הטניס בישראל גיבש לאחרונה תכנית רב-שנתית לקידומו ופיתוחו של הענף, כאשר תכנית זו הוצגה להנהלת האיגוד בישיבתה האחרונה. היערכות זו משתלבת ומותאמת לתוכנית הלאומית שהושקה בחודש ספטמבר האחרון, אשר במרכזה הקמתה של האקדמיה הלאומית לטניס.

עוד במוקד ההיערכות החדשה, שאושרה ותיושם באופן מיידי, עומדות התמיכה המקצועית בשחקני הנבחרות הלאומיות, והשמת דגש על קיומה של מסגרת אימונים סדירה במשך כל השנה וכן ליווי השחקנים בתחרויות בארץ ובעולם. קפטן הנבחרת ומאמני הנבחרות יועסקו באופן רציף לאורך כל השנה וילוו את השחקנים לא רק לפני מפגשים רשמיים, אלא במהלך כל השנה בתחרויות המתקיימות בארץ ובעולם. בעקבות התכנית שגובשה על ידי המנהל המקצועי, עמוס מנסדורף, ואושרה על ידי הוועדה המקצועית, נעשו שינויים בעמדת הקפטן של נבחרת הדייויס.

הארגון המנהל את הענף מסר: "איגוד הטניס בישראל מוקיר ומעריך את תרומתו של הראל לוי, הן כשחקן והן בתפקיד הקפטן, מודה לו על תרומתו רבת השנים ומאחל לקפטן הנכנס, יוני ארליך, ולנבחרת כולה בהצלחה במשימותיה החשובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי