סנסציה: נדאל הודח ברבע הגמר ע"י תים, שיפגוש את זברב

רפאל נדאל
רפאל נדאל | MANAN VATSYAYANA/AFP via Getty Images

האוסטרי נקם בשור הספרדי על ההפסד בגמר הרולאן גארוס עם 6:7, 6:7, 6:4, 6:7 ויפגוש בחצי את הגרמני שגבר על ואוורינקה. האלפ ומוגורוסה בחצי גמר הנשים

(גודל טקסט)
אחרי שהתוודע לנו אתמול (שלישי) על קרב נוסף בין נובאק ג'וקוביץ' לרוג'ר פדרר בחצי הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה, שלב רבע גמר ננעל היום עם סנסציה ענקית – דומיניק תים עלה לשלב חצי הגמר לאחר 1:3 על רפאל נדאל. יריבתו בחצי הגמר יהיה אלכסנדר זברב שעלה לראשונה לחצי גמר גראנד סלאם, לאחר ניצחון מרשים על סטאן ואוורינקה.

דומיניק תים – רפאל נדאל 1:3 (6:7, 6:7, 6:4, 6:7)
בשבעת המשחקונים הראשונים במערכה הראשונה כל אחד עם ההגשות שלו, עד שנדאל שבר לראשונה את תים בדרך ל-3:5, ואף היה בדרך לנקודת מערכה. אולם, תים השווה ל-5:5 והגיע למצב של שובר שוויון, אותו ניצח 3:7.

בדיוק כמו במערכה הראשונה, גם הפעם תים נשבר ונדאל עלה ליתרון של 2:4, אך האוסטרי שבר את הספרדי מנגד והשווה ל-4:4. תים קיבל הזדמנות לעלות ל-0:2 אבל איבד את נקודות השבירה והפעם זה היה נדאל שכפה עליו שובר שוויון, אך בדומה למערכה הראשונה זה הסתיים ב-4:7 לתים בדרך ל-0:2.

הסט השלישי היה צמוד הרבה יותר וכל אחד שמר על ההגשה שלו על למצב של 4:5 לנדאל שהצליח לשבור את תים וצמצם ל-4:6. במערכה האחרונה, במערכה הרביעית תים שבר כבר במצב של 1:1, הספרדי שבר בחזרה והשווה ל-5:5 ובפעם השלישית הערב המערכה נגררה לשובר שוויון – בשובר השוויון כל אחד איבד את ההגשה שלו בחמש הנקודות הראשונות ולתים הייתה הזדמנות לסיים את המשחק במצב של 4:6. נדאל שוב לא הרים ימיים והשווה ל-6:6 אבל כנראה זה היה היה הערב של האוסטרי ששבר בחזרה וניצח 6:8.

במשחק המוקדם אלכסנדר זברב שמדורג במקום השביעי בעולם לא פתח את המשחק כפי שהיה רוצה עם 1:6 מחוץ לצד השוויצרי אחרי 26 דקות, אך לאחר מכן התעשת וניצח את שלוש המערכות הבאות, 3:6, 4:6 ובמערכה האחרונה כבר הוביל 0:4 בדרך ל-2:6 מרשים.

בנשים: גרבינייה מוגורוסה הספרדייה (32 בעולם) חזרה לעצמה עם ניצחון 3:6, 5:7 על אנסטסיה פבליוצ'נקובה מהמקום ה-30. יריבתה תהיה סימונה האלפ (3 בעולם) שדרסה 1:6, 1:6 את אנט קונטבייט תוך פחות משעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי