הפתעה כפולה באוסטרליה: קנין ומוגורוסה עלו לגמר הנשים

סופיה קנין
סופיה קנין | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images

בניגוד לתחזיות אשלי ברטי הפסידה 7:6, 7:5 לאמריקאית שעלתה לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה, ותפגוש את הספרדייה שהדהימה את סימונה האלפ בשתי מערכות

(גודל טקסט)

בלי ששמנו לב, אליפות אוסטרליה הפתוחה הגיע לשלבים האחרונים ולפני קרב הענקים בין רוג'ר פדרר לנובאק ג'וקוביץ', נערכו חצי גמר הנשים. במשחק המוקדם סופיה קנין הדהימה את המדורגת ראשונה בעולם אשלי ברטי עם 0:2 חלק, והאמריקאית בת ה-21 תפגוש את גרביניה מוגורוסה שהפתיעה גם היא את סימונה האלפ.

סופיה קנין – אשלי ברטי 0:2 (6:7, 5:7)
המדורגת מספר אחת בעולם קיוותה לעלות בפעם הראשונה לגמר במולדתה, אך הופתעה על ידי האמריקאית בן ה-21. במערכה הראשונה כל אחת שמרה על ההגשות שלה ולכן הגיעו לשובר שוויום שהסתיים ב-6:8 לסופיה קנין. במערכה השנייה זו הייתה דווקא קנין שנשברה במצב של 1:1, אך בהמשך הצליחה לשבור את ברטי פעמיים כולל במשחקון האחרון שקבע 5:7 דרמטי לטניסאית בת ה-21.

גרביניה מוגורוסה – סימונה האלפ 0:2 (6:7, 5:7)
אחרי העלייה של קנין, גם מוגורסה שלא עלתה לגמר גרנד סלאם מאז 2017 הרגישה שהכל אפשרי, גם נגד סימונה האלפ החזקה. במערכה הראשונה האלפ נשברה במצב של 3:3, אך שברה בחזרה וכפתה שובר שוויון ולאחר ניצחה הספרדייה 8:10. במערכה השנייה לא פחות מחמש מערכות נשברו, מוגורוסה נשברה במצב של 1:1 ותיקנה כבר במשחקון הבא, אבל מיד לאחר מכן נשברה שוב. לבסוף לסימונה האלפ נגמר הכוחות ומוגורסה גברה עלייה בשלושת המשחקונים האחרונים בדרך ל-5:7 סנסציוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי