ללא מאמץ: ג'וקוביץ' ניצח את פדרר ועלה לגמר אליפות אוסטרליה

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | SAEED KHAN/AFP via Getty Images

הסרבי לא התקשה מול השוויצרי בדרך ל-6:7, 4:6 3:6 חלק בתום שעתיים של טניס. המדורג שני בעולם יחפש תואר גנרד סאלם מספר 17 בקריירה מול המנצח בין זברב לתים

(גודל טקסט)

זה אמנם לא הגמר, אך עבור רבים חצי גמר אוסטרליה הפתוחה בין רוג'ר פדרר לנובאק ג'וקוביץ' שנערך היום (חמישי) היה המשחק הגדול ביותר של הגרנד סלאם הראשון של 2020. אבל אם היו כאלה שציפו לניצחון שווייצרי על הסרבי לראשונה מאז 2012 או למשחק צמוד כמו בגמר ווימלבדון האחרון התאכזב – ג'וקוביץ' השיג ניצחון קליל על פדרר בתום שלוש מערכות עם 6:7, 4:6 3:6 חלק ועלה לגמר במטרה לשמור על התואר שנה שנייה ברציפות ולתואר גראנד סלאם 17 בקריירה.

מהלך המשחק (6:7, 4:6, 3:6)
פדרר שבר פעמיים את ג'וקוביץ' והיה בדרך לקחת את המערכה הראשונה כאשר עלה ל-1:4, אך הסרבי לא ויתר השווה ל-5:5 וכפה שובר שוויון על פדרר אותו ניצח עם 1:7 קליל. המערכה השנייה הייתה שקולה יותר – כל אחד שמר על משחקוני ההגשה שלו עד למצב של 4:5 לטובת הסרבי, שלקח את המערכה השנייה ועלה ל-0:2. ג'וקוביץ' סגר את המערכה השלישית תוך 35 דקות בלבד, הסרבי שוב שבר את פדרר במצב של 2:4 ושייט עד הסיום בדרך ל-3:6.

כאמור ג'וקוביץ' שזכה באליפות אוסטרליה האחרונה וב-16 תארי גרנד סלאם בקריירה, הגיע לגמר מספר 26 בקריירה. הסרבי שמדורג במקום השני בעולם ממתין בגמר למנצח בין דומיניק תים לאלכסנדר זברב שטרם זכו בגרנד סלאם.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי