בן פתאל ודניאל צוקרמן יעלו למשחקי היחידים נגד טורקיה

נבחרות ישראל וטורקיה בטניס
נבחרות ישראל וטורקיה בטניס | לידור גולדברג, איגוד הטניס

הקפטן-שחקן הטרי, יוני ארליך, בחר את הנציגים לקראת המפגש בגביע הדייויס במתחם קלאב מגה שריי: "סומך על בן שיביא את הניסיון שלו על החימר ועל דניאל שיביא את רוח הלחימה ואת הביטחון שצבר בשנתיים האחרונות"

(גודל טקסט)

היום (חמישי) התקיימה הגרלת המשחקים במסגרת המפגש בין נבחרות הדייויס של ישראל וטורקיה שיתקיים באנטליה. המשחקים יתקיימו על מגרשי החימר במתחם "קלאב מגה שריי" בשישי ושבת הקרובים. הקפטן-שחקן הטרי, יוני ארליך, החליט יחד עם צוות המאמנים, יואב שב ויואב בן צבי, להעלות ביום שישי את בן פתאל ודניאל צוקרמן למשחקי היחידים.

למשחק הראשון שייפתח ב-11:00 שעון ישראל יעלה דניאל צוקרמן מול ג'ם אילקל ובמשחק השני ישחקו בן פתאל ואלטוג ג'ליקבילק. בשבת (החל מ-10:00 שעון ישראל) יתקיים משחק הזוגות, בו צפויים לשחק יוני ארליך ודניאל צוקרמן מול סארפ ארביגון ויאנקה אראל, ולאחריו יתקיימו שני משחקי היחידים הנותרים.

הקפטן יוני ארליך: "אני סומך על בן שיביא את הניסיון שלו על החימר אחרי שבשנים האחרונות הוא התאמן הרבה בספרד על משטח זה, ואני סומך על דניאל שיביא את רוח
הלחימה ואת הביטחון שצבר בשנתיים האחרונות בארה"ב".


בן פתאל ואלטוג ג'ליקבילק (לידור גולדברג, איגוד הטניס)


דניאל צוקרמן
: "כולנו מרגישים מוכנים, אנחנו בטוחים בעצמנו, כולנו משחקים טוב. אני מאוד מתרגש למשחק ומקווה שילך לנו טוב ונביא שתי נקודות מחר".

בן פתאל: "אני עולה אחרי צוקרמן בתקווה שיביא לנו את הנקודה הראשונה, אני מרגיש טוב אחרי שבוע אימונים טוב ובעזרת השם נביא את שתי הנקודות מחר".

דניאל צוקרמן, ג'ם אילקל (לידור גולדברג, איגוד הטניס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי