דייויס: ישראל ניצחה 1:3 את טורקיה ושרדה בבית 1

דניאל צוקרמן, יוני ארליך
דניאל צוקרמן, יוני ארליך | לידור גולדברג, איגוד הטניס

אחרי הניצחון של יוני ארליך ודניאל צוקרמן במשחק הזוגות, עידן לשם הכריע את ההתמודדות באנטליה עם 2:6, 6:7 על ג'ם אילקל

(גודל טקסט)

נבחרת הדייויס של ישראל השיגה היום ניצחון גדול 1:3 על טורקיה במסגרת בית 1 בתחרויות שהנערכו על משטח החימר באנטליה. יוני ארליך ודניאל צוקרמן גברו 3:6 ו-1:6 על יאנקה אראל וג'ם אילקל במשחק הזוגות ואחריהם עלה עידן לשם, ניצח 2:6 ו-6:7 במשחק הרביעי את ג'ם אלקל והבטיח את הניצחון במפגש.

לשם אמר בסיום: "הרגשתי טוב מאוד את העידוד והעוצמה של הנבחרת מאחוריי וזה כל כך חשוב לשחקן שמשחק במשחק כל כך חשוב. הקפטן והמאמנים הכינו אותי בצורה מעולה והחזיקו אותי שם לאורך כל המשחק, גם ברגעים הקשים. הניצחון מאוד חשוב לנבחרת ואני שמח שיכולתי לעזור. ניצחון כזה מעניק לי המון ביטחון. זה משחק לא פשוט עם הרבה לחץ, כי אתה יודע שאתה לא משחק רק בשביל עצמך אלא בשביל הנבחרת. בנוסף, אלקל שחקן טוב שעשה תוצאות טובות לאחרונה, ולנצח שחקן כזה מוסיף המון לביטחון".

הקפטן יוני ארליך אמר: "זו התרגשות גדולה מאוד לסיים את המפגש בניצחון על טורקיה, במיוחד בחוץ, על חימר, כשהרבה זמן לא ניצחנו על המשטח הזה. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, הם הראו אופי בכל משחק ומשחק, הרבה לב ורמה גבוהה מאוד. היה שבוע לא קל, מאתגר מאוד מבחינתי ברמה האישית, להיות גם קפטן וגם שחקן – גם לדאוג לעצמי להיות בכושר משחק וגם לדאוג לשחקנים ולקבל החלטות. אני מרגיש כאילו זה היה שבוע על ספידים".

דניאל צוקרמן (לידור גולדברג, איגוד הטניס)

יו"ר איגוד הטניס, ד"ר יוני ירום אמר: "נבחרת ישראל הוכיחה שהיא קורצה מחומר אחר, אחדות השחקנים ומנהיגותו של הקפטן יוני ארליך, ובשיתופם של המאמנים יואב שב ויואב בן צבי, יצרה תלכיד אשר הראה שוב שהוא יכול לנצח כל יריב, על כל משטח. השחקנים הצעירים של ישראל הראו בגרות וגאוות דגל לייצג את המדינה והשיגו ניצחון חשוב שממקם אותנו במקום מצוין להתקדם קדימה".
 

הקפטן-שחקן יוני ארליך (לידור גולדברג, איגוד הטניס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי