אינדיאן וולס בוטל עקב התפשטות הקורונה, נדאל: "עצוב מאוד"

רפאל נדאל
רפאל נדאל | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

התחרות היוקרתית הנערכת מדי שנה בקליפורניה לא תיערך כתוצאה מהגעת הנגיף לארצות הברית, המדורג מספר 2 בעולם צייץ בעצב: "בקווה שבקרוב יהיו פתרונות, תשמרו על עצמכם"

(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם הגיעה גם לטניס. הלילה (בין ראשון לשני) התבשרנו בצער כי טורניר האינדיאן וולס היוקרתי בדרום קליפורניה, ארצות הברית, לא ייערך, לאחר שהווירוס החל לאיים גם על אוכלוסיית ארצות הברית. "מדובר בסיכון גדול ואין כל היגיון מבחינת כל הצדדים, מהשחקנים ועד האוהדים, לקיים את הטורניר בצורה כזו", נמסר מראשי התחרות שיבחנו אפשרות לקיים אותה בזמן אחר בעתיד.

האינדיאן וולס מושך כמדי שנה קרוב לחצי מיליון צופים והוא נחשב לאחד הטורנירים החשובים בסבב, יש אף שמכנים אותו כ"גרנד סלאם החמישי", ומכאן שהוא מושך אליו את הכוכבים הגדולים ביותר. גם השנה היו אמורים להשתתף השמות הכי גדולים בענף והראשון להתייחס לביטול המצער היה רפאל נדאל: "כנראה ששמעתם את החדשות. האינדיאן וולס בוטל. אנחנו כאן, עדיין ממתינים להחלטה מה יהיה הלאה. עצוב מאוד שזו הסיטואציה בעולם, מקווה שבקרוב מאוד יהיו פתרונות. הישארו בריאים ותשמרו על עצמכם".

כידוע, עונת החימר תצא לדרך בחודש הבא ובסוף חודש מאי ייפתח גם הרולאן גארוס בצרפת, שאין שלא להניח שקיומו בספק גדול מדי. למעשה, כחודש לפני שהמשחקים נודדים ליבשת לאירופה, לא נראה סביר שטורניר רומא ייערך בשל התפשטות הווירוס בארץ המגף – שם כבר מדובר באלפי חולים ומאות שהלכו לעולמם בטרם עת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי