גביע דייויס: נבחרת ישראל הוגרלה מול אוקראינה בחוץ

נבחרת הדייויס של ישראל
נבחרת הדייויס של ישראל | לידור גולדברג, איגוד הטניס.

המשחקים יתקיימו בספטמבר, בראש השנה, והמנצחת תעלה לפלייאוף גביע העולם לנבחרות. הקפטן/שחקן יוני ארליך: "קיווינו למשחק בית, יהיה פייט רציני, אבל אפשר לעבור"

(גודל טקסט)

נבחרת הדייויס של ישראל הוגרלה היום (שישי) למפגש חוץ מול נבחרת אוקראינה במסגרת בית 1 של גביע דייויס, כאשר ניצחון במפגש זה יעלה את הנבחרת לפלייאוף העלייה לגביע העולם לנבחרות בשנה הבאה. המפגש יתקיים ב-18-19 או ב-19-20 בספטמבר (ראש השנה), כאשר ישראל הייתה מדורגת בהגרלה יחד עם 11 נבחרות נוספות, והייתה יכולה לפגוש גם את לבנון או פקיסטן.

כזכור, הנבחרת ניצחה בסוף השבוע 1:3 את טורקיה באנטליה, לאחר ניצחונות ביחידים של דניאל צוקרמן ועידן לשם וניצחון בזוגות של צוקרמן והקפטן/שחקן יוני ארליך. ישראל הבטיחה את מקומה בבית 1 בעקבות הניצחון, בעוד טורקיה ירדה לבית 2 בעקבות ההפסד.

זה יהיה משחק החוץ החמישי ברציפות של הנבחרת לאחר המפגשים מול טורקיה, שבדיה, צ'כיה ודרום אפריקה, כאשר מפגש הבית האחרון היה מול רומניה באוקטובר 2017. ישראל פגשה את אוקראינה לאחרונה בספטמבר 2017 באצטדיון קנדה ברמת השרון ונוצחה 5:0. בשורות האוקראינים משחקים סרגיי סטחובסקי (167 בעולם כיום ודורג 31 בשיאו) ואיליה מרצ'נקו (209 בעולם, דורג 49 בשיאו).

הקפטן/שחקן, יוני ארליך, הגיב על ההגרלה: "יהיה פייט רציני מאוד. אני מכיר את השחקנים שלהם כמו סטחובסקי ומרצ'נקו, שהיו בטופ 50. קיווינו שזה יהיה משחק בית ולצערי את ראש השנה נעביר באוקראינה ולא עם המשפחות שלנו. זה יהיה משחק לא קל, יחד עם זאת אפשר לעבור, זה יהיה כנראה על משטח קשה ויקל עלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי