ג'וקוביץ' תרם מיליון יורו לרכישת ציוד לצוותים הרפואיים ולמתנדבים

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

הטניסאי שזכה ב-17 טורנירי גרנד סלאם ועדיין לא הפסיד ב-2020, הודיע יחד עם אשתו ילנה על תרומה נכבדת בניסיון להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה

(גודל טקסט)

ספורטאים רבים פתחו את הלב ואת הכיס ותרמו סכומים משמעותיים מאוד למאבק העולמי בהתפשטות נגיף הקורונה, והיום (שישי) הצטרף לרשימה גם הטניסאי נובאק ג'וקוביץ', שהודיע כי יחד עם אשתו ילנה הם תורמים מיליון יורו.

עונת הטניס נדחתה עד חודש יוני, לפחות בינתיים, כשבין השאר גם גרנד סלאם הרולאן גארוס נדחה ממאי לספטמבר וכמובן שגם עתידו של טורניר ווימבלדון בספק ענק, אבל אלוף אוסטרליה הנוכחי, שזכה בתואר בפעם השמינית בפברואר האחרון אחרי שנמנע מהפסדים ב-2020, ניסה לשמור על אופטימיות: "אני מאוד עצוב שהמשחקים האולימפיים נדחו, אבל משוכנע שזו הייתה ההחלטה הנכונה למען הבריאות של הכלל וכולנו כעת מצפים למשחקים ב-2021".

עוד כתב הסרבי: "אני רוצה לומר תודה לכל הצוותים הרפואיים מסביב לעולם ובמדינה שלי סרביה על עזרתם לכל נפגעי הקורונה", אמר מי שזכה ב-17 גראנד סלאם במסיבת עיתונאים שנערכה בווידאו, "לצערי, יותר ויותר אנשים נפגעים מדי יום. אני ואשתי החלטנו לתרום מיליון יורו לרכישת ציוד למתנדבים ולצוותים הרפואיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי