מעל רונאלדו ומסי: פדרר הוא הספורטאי המרוויח בעולם

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | RODGER BOSCH/AFP via Getty Images

לראשונה בקריירה, שחקן הטניס נמצא במקום הראשון של מגזין 'פורבס' לאחר שהרוויח בשנה האחרונה 106.2 מיליון דולר. שחקני יובנטוס וברצלונה מופיעים במקום השני והשלישי בהתאמה. וגם: מי בעשירייה למרות שלא שיחק?

(גודל טקסט)

רוג'ר פדרר לא יזכור את 2020 לטובה. הטניסאי המדורג במקום הרביעי בעולם, הודח בקלות על ידי נובאק ג'וקוביץ' בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ובהמשך התוודע לו שהטורניר שהוא כל כך אוהב, ווימבלדון, בוטל בגלל נגיף הקורונה. עם כל זאת, השוויצרי בן ה-38 התכבד בתואר שטרם זכה בו, הספורטאי המרוויח ביותר בעולם.

על פי מגזין 'פורבס' שדירג את 50 הספורטאים המרוויחים בעולם, פדרר לראשונה בקריירה נמצא בפסגה כאשר רשם עד כה רווח של 106.3 מיליון דולר ב-12 החודשים האחרונים והקדים את סגנו כריסטיאנו רונאלדו שהרוויח טיפה פחות משחקן הטניס המעוטר בכל הזמנים – 105 מיליון דולר.

כוכב ברצלונה והזוכה הטרי של כדור הזהב ליאו מסי, שהיה בראש הרשימה אשתקד, צנח עד למקום השלישי עם רווח של 104 מיליון דולר בשנה האחרונה ואת החמישייה הראשונה השלימו ניימאר (95.5 מיליון דולר) ולברון ג'יימס (88.2 מיליון דולר).


יאלץ להסתפק רק במקום השני. כריסטיאנו רונאלדו (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

סטף קרי נמצא במקום השישי (74.4 מיליון דולר), אחריו קיוון דוראנט שטרם שיחק העונה, אך זה לא הפריע לו לשלשל לכיסו 63.9 מיליון דולר, שחקן הגולף הגדול בכל הזמנים טייגר וודס שמיני (62.3 מיליון דולר) ואת העשירייה השלימו שני שחקני ה-NFL קירק קאזינס (60.5 מיליון דולר) וקרסון ונץ (59.1 מיליון דולר).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי