באה"ב נערכים לאירוח הגראנד סלאם הראשון בעידן הקורונה

רפאל נדאל
רפאל נדאל | JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images

טיסות מיוחדות מפריז בכפוף לבדיקות קורונה, צמצום אנשי צוות, החלפת שופטי הקווים בטכנולוגיה מתקדמת ואפילו מביאי הכדורים ישתנו: כך ראשי ה-US OPEN נערכים לאירוח האליפות היוקרתית

(גודל טקסט)

בארצות הברית נערכים לאירוח הגראנד סלאם הראשון בעידן הקורונה. אם הכל ימשיך כשורה בשבועות הקרובים, ב-ATP וב-WTA יאשרו את חזרת ענף הטניס לפעילות בתחילת חודש אוגוסט ובמהלך אותו חודש גם צפויה להיערך אליפות ארצות הברית פתוחה, כאמור הגראנד סלאם הראשון בעידן הקורונה אחרי שהרולאן גארוס בצרפת נדחה וטורניר ווימבלדון בוטל ולא יתקיים לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה.

מארגני ה-US OPEN עובדים בימים האחרונים על מתווה שיאפשר את קיום התחרות, כמובן תחת תנאים מחמירים ועם שינויים מרחיקי לכת בענף. תחילה, כדי לאפשר את הגעתם של כל השחקנים מכל רחבי תבל, מתכוונים מארגני הגראנד סלאם להגיע לסיכום עם חברת התעופה "Emirates", אחת מנותנות החסות, שזו תפעיל מספר טיסות צ'רטר שייצאו מפריז, אליה מתקיימות טיסות מכל העולם, ומשם תדאג להגעת השחקנים ומאמניהם בבטחה לארצות הברית.

הכוונה היא שכל השחקנים יעברו בדיקות קורונה עוד לפני שהם יחלו את מסעם מבירת צרפת. עוד על פי הדיווח, עם נחיתתם בניו יורק, משם הם יילקחו ישירות למתקני הפלאשינג מדוז ואליהם יוכל להצטרף איש צוות אחד בלבד, בניסיון לצמצם ככל שניתן את הנוכחים באתר ובתחרות עצמה.

יתרה מכך, הכוונה היא גם לוותר על שופטי הקו במהלך התחרות מאותה סיבה ולהחליפם במספר מצלמות לאורך המגרש ובאמצעים טכנולוגיים כמו חיישני תנועה וקול. בניגוד למשחקי הכדורגל, הכוונה היא לא לוותר על מביאי כדורים, אולם לא ייעשה שימוש בילדים אלא באנשים מבוגרים. באשר לכניסת קהל טרם פורסמו פרטים, אולם ההערכה היא כי בשלב זה המארגנים נערכים לתחרות בדלתיים סגורות, אך הדברים יכולים להשתנות בהתאם לאירועי החודשיים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי