סיבה לדאגה בעולם הטניס? גם בורנה צ'וריץ' נדבק בקורונה

בורנה צ'וריץ'
בורנה צ'וריץ' | DANIEL RAMALHO/AFP via Getty Images

סבב ההדבקה בנגיף נמשך: אחרי גרגורי דימיטרוב, גם הטניסאי הקרואטי נמצא חיובי והתנצל ברשתות החברתיות: "מצטער על הנזק שנגרם, מבקש שכל מי שבא איתי במגע - שייבדק". גמר טורניר הראווה בוטל, ניק קיריוס תקף

(גודל טקסט)

בעולם הטניס הדאגה הולכת וגוברת. טניסאי הצמרת דאגו שהענף האהוב שלהם יהיה האחרון שיחודש ועל כן החליט נובאק ג'וקוביץ' לארגן את טורניר אדריה. אלא ששני טניסאים שהשתתפו אובחנו כחיוביים בנגיף הקורונה.

 
 
בורנה צ'וריץ' הודיע בשעות האחרונות ברשתות החברתיות כי גם הוא נמצא חיובי לווירוס הקורונה בבדיקות שערך אמש. כזכור גם הטנסיאי גרגורי דימיטרוב נושא את הנגיף. לאור המצב, הגמר בין ג'וקוביץ' ואנדריי רובלב בוטל כמובן.
 
"שלום לכולם, רציתי ליידע אתכם שגם אני נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני רוצה לוודא שכל מי שהיה קרוב איתי בימים האחרונים נבדק. אני מצטער על הנזק שנגרם. אני בסדר ואין לי תסמינים. אנא הישארו בריאים, אני אוהב את כולכם", כתב צוריץ'
 

הטורניר זכה לביקורות רבות שכן המרחק החברתי בין הצופים לא נשמר בניגוד להנחיות, רבים לא לבשו מסיכה ובעיקר בשל המסיבה של הטניסאים במועדון לילה בבלגרד בו נראו ג'וקוביץ', דומינק ת'ים ואחרים.
 
 
ניק קיריוס האוסטרלי תקף בתגובה לציוץ: "ההחלטה של הכוכבים הגדולים להמשיך עם 'מופע ההתאוששות' הוא מטופש, זה מה שקורה כשמתעלמים מכל הפרוטוקולים. זו לא בדיחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי