מטה אשר שמרה על מאזן מושלם אחרי 1:3 על כפ"ס

הפועל מטה אשר
הפועל מטה אשר | איגוד הכדורעף

הדאבליסטית נקלעה לפיגור מערכה, אך הפכה באולם בר-לב שהתמלא ל-25:22, 23:25, 25:27, 20:25 במסגרת המחזור השישי. אוסוקין: "המשחק הכי טוב של שתי הקבוצות העונה"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הדאבליסטית הפועל מטה אשר/עכו השיגה הערב (חמישי) ניצחון חוץ 1:3 (25:22, 23:25, 25:27, 20:25) במסגרת המחזור השישי בליגת העל על אחת מיריבותיה העיקריות על האליפות, הפועל כפר סבא.

האדומים, לעיני כ-400 צופים באולם בר-לב, שנחלצו מפיגור מערכה ואף התגברו על שתי נקודות מערכה במצב של שוויון 1:1 (24:22) במה שהיה נקודת מפנה בדרך לניצחון שבעקבותיו פתחה מטה אשר/עכו, שנותרה מושלמת, פער של ארבע נקודות על פני השנייה בטבלה, מכבי מוסינזון הוד השרון. כפר סבא כעת מדורגת שלישית עם 11 נקודות, בדיוק כמו הוד השרון, אך עם משחק עודף.

קפטן הפועל מטה אשר/עכו, אלכס אוסוקין, אמר לאחר המשחק: "אני חושב שהמשחק היה ברמה טובה, למרות טעויות משני הצדדים. זה היה המשחק הטוב ביותר של שתי הקבוצות העונה, וזה היה צפוי. בהחלט עזר לנו שעמדנו יותר חזק במצבי לחץ, ראו את זה בנקודות החשובות".

על היכולת של קבוצתו בשלב זה של העונה אמר אוסוקין: "רואים שאנחנו עוד לא מחוברים מספיק. גם לי היו טעויות שגרמו לי לתפוס את הראש. למרות נסיון בליגה, היו רגעים שלא הצלחתי לשמור על ריכוז". על המשחק שהציגה כפ"ס אמר חוסם האמצע הוותיק של האלופה: "המוסר החדש שלהם מוסיף להם, למרות שהם שיחקו טוב גם עם מעגן (וייס). לא ראיתי את הסטטיסטיקה אבל אני חושב שהם שיחקו טוב מאוד היום, פשוט אנחנו שיחקנו טוב יותר".


הפועל כפר סבא. הירוקים פתחו בסערה ואיבדו יתרון מערכה (איגוד הכדורעף)

"אנשים קצת התבלבלו. לוקחים קבוצה מאפס, בונים מההתחלה, ומצפים שהיא תרוץ לאליפות", אמר בסיום מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם, שהחמיא ליריבה: "יש מולנו קבוצה אדירה, שבשבע השנים האחרונות לקחה שש פעמים דאבל. יש להם חמישה שחקנים עם המון תארים בכיסים. זה אומר שאם רוצים להפיל את המלך מהכיסא, צריך לשחק עם פחות טעויות, יותר חכם, לייצב את הקבלה. לעשות המון דברים. צריך לזכור שזה גם המשחק השלישי עם המוסר שלנו, בחור בן 22 שיצא מהקולג'".

על הסיכויים לסיים את העונה עם התואר אמר ברעם: "מבחינת הפוטנציאל שלנו, אנחנו עדיין במדרגה מאוד נמוכה. רואים שיש לנו כשרון והרבה, ויש כלים לעמוד גם מול מטה אשר, אבל כרגע אנחנו רחוקים מאוד מלנצח קבוצה כזו בסדרה. אני חושב שנוכל לעמוד מולם בהמשך. האופי שלנו הוא בסדר, עמדנו כמו שצריך במערכה האחרונה גם בלי מייקל המצליב שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי