הקרב על המקום הרביעי: ניצחונות לעיילבון ולמכבי ת"א

רמירו נונייז
רמירו נונייז | איתי קדם, הפועל המעפיל/מנשה עמק חפר

כשבועיים לפני שהשתיים ייפגשו, הצהובים כחולים שבמקום החמישי גברו בארבע מערכות על מכבי AOV אשדוד ואילו הצפוניים הכניעו 0:3 את מכבי מוסינזון הוד השרון. קריית אתא לא התקשתה מול ק.ק ת"א

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגת הכדורעף יצא הערב (שלישי) לדרך ועוד לפני שיושלם ביום חמישי עם משחקה הביתי של הפועל מטה אשר/עכו נגד הפועל כפר סבא, היום מ.ס עיילבון הביסה את מכבי מוסינזון הוד השרון, מכבי תל אביב גברה על מכבי אשדוד בארבע מערכות והפועל עירוני קריית אתא לא התקשתה מול ק.ק תל אביב.

מ.ס עיילבון – מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3 (18:25, 17:25, 18:25)
ניצחון ביתי חשוב ומשכנע ביותר לעיילבון, שרחוקה כעת שתי נקודות ממכבי תל אביב שבמקום הרביעי, שבועיים לפני שתארח את הצהובים למשחק שצפוי להיות מכריע רגע לפני הפלייאוף. עבור הוד השרון המאוכזבת, המשימה להגיע למקום הרביעי ולזכות בביתיות ברבע גמר הפלייאוף תהיה קשה ביותר, שכן היא תפגוש בשניים מבין שלושת משחקיה הנותרים את מטה אשר/עכו ואת המעפיל/מנשה/עמק חפר. רמירו נונייז בלט בהתקפת המארחת עם 14 נקודות, ומייקל שופאני הוסיף 11 עם 4 קיל בלוקס. להוד השרון: 15 נקודות (3 קיל בלוקס) לאלכסנדר וסילב.

מכבי תל אביב – מכבי AOV אשדוד 1:3 (21:25, 23:25, 27:25, 22:25)
הצהובים שומרים על המקום הרביעי אחרי ניצחון לא קל על אשדוד, שירדה למקום הלפני-אחרון. משחק שיא העונה לגיא בן גל עם 18 נקודות, 17 (2 אייסים וקיל בלוק) לקיילב דנמרק. באשדוד סיים אנדריי קובלנקו עם 23 (2 קיל בלוקס).

הפועל עירוני קריית אתא – ק.ק תל אביב 0:3 (5:25, 16:25, 7:25)
התוצאה חותמת מבחינה מעשית את ירידת הליגה של התל-אביביים, שלא יוכלו לסגור את הפער מאשדוד בשלושת המחזורים שנותרו לסיום העונה הסדירה. קריית אתא עולה למקום השביעי, בו תשמח להישאר גם בעוד שלושה מחזורים כדי להימנע ממפגש עם מטה אשר/עכו ברבע גמר הפלייאוף. איליה גולדרין (3 קיל בלוקס) ואנטולי קלישבסקי (4 קיל בלוקס) סיימו עם 10 נקודות כ"א בהתקפת קריית אתא, נדב לוי ודן קניגסוולד הובילו את ק.ק ת"א עם 4 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי