הפועל המעפיל גברה על הפועל כפ"ס, מטה אשר/עכו הביסה את ק.ק ת"א

הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר
הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר | המעפיל/מנשה/עמק חפר

הקבוצה של זוהר בר נצר נקמה על ההפסד מהסיבוב הראשון עם ניצחון ענק וצפויה לסיים את העונה הסדירה במקום השלישי. הדאבליסטית לא התקשתה, קריית אתא גברה על הוד השרון וגם אשדוד ניצחה

(גודל טקסט)
המחזור ה-16 של ליגת העל בכדורעף יצא לדרך היום (שלישי), כאשר הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר גברה על הפועל כפר סבא, מכבי אשדוד ניצחה את מ.ס עיילבון, מכבי הוד השרון נכנעה להפועל קריית אתא והפועל מטה אשר/עכו הביסה את ק.ק. תל אביב.

 

הפועל כפר סבא – הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר 3:1 (25:22, 25:22, 18:25, 25:22)
הקבוצה של זוהר בר נצר נקמה על הפסד הבית לכפר סבא בסיבוב הראשון עם ניצחון ענק בבר-לב, שצפוי להביא לכך שהקיבוצניקים יסיימו את העונה הסדירה במקום השלישי. עבור כפ"ס, שמפסידה להפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר בפעם הראשונה מזה כמעט ארבע שנים (אז עוד תחת השם מנשה/חדרה/עמק חפר), זוהי הפעם הראשונה העונה בה רושמת הקבוצה שני הפסדים ברציפות, אחרי ה-3:2 בשבוע שעבר מול מטה אשר/עכו. ינרי בל הצטיין אצל המנצחת עם 29 נקודות.

מאמן המעפיל/מנשה/עמק חפר, זוהר בר נצר, חגג לאחר המשחק: "זה הניצחון הכי גדול שלנו השנה. ניצחון שמבטיח לנו את המקום השלישי. הקבוצה מתקדמת מבחינת החיבור הקבוצתי ואני אופטימי להמשך".

מכבי אשדוד – מ.ס עיילבון 2:3 (25:14, 25:22, 27:29, 23:25, 12:15)

ניצחונה הגדול ביותר של אשדוד העונה פוגע קשות בתקוותיה של עיילבון לסיים במקום הרביעי בטבלה. על קבוצתו של סמעאן סמעאן לנצח בשבוע הבא את מכבי תל אביב, ולקוות למעידה של הצהובים מול קריית אתא במשחקם האחרון. אשדוד, מצדה, נותרת במקום הלפני-אחרון, ותהיה חייבת לנצח במחזור הבא את קריית אתא כדי להימנע ממפגש עם מטה אשר/עכו ברבע גמר הפלייאוף. ליאור לוק סיפק 35 נקודות לאשדודים (שיא עונתי).


אנדריי קובלנקו מאשדוד מנחית (מכבי AOV אשדוד)

ק.ק תל אביב – הפועל מטה אשר/עכו 3:0 (25:12, 25:11, 25:17) 
השחקנים של נועם כץ עשו צעד נוסף לעבר השלמת שני סיבובים ללא הפסד, והפעם מי שניסו, ללא הצלחה, לעמוד בדרכם, היו התל-אביביים, שעדיין לא הצליחו לנצח בעונת 2019/2020. עידו דוד הוביל את מטה אשר/עכו עם 15 נקודות (2 אייסים), אלכס אוסוקין (3 קיל בלוקס) וטיילור האנט (2 אייסים ו-2 קיל בלוקס) הוסיפו 10 נקודות כ"א. דן קניגסוולד, שהגיע לאחרונה ממכבי תל אביב, סיפק 12 נקודות עבור ק.ק.
 
מכבי מוסינזון הוד השרון – הפועל עירוני קריית אתא 3:2 (20:25, 25:16, 23:25, 25:23, 15:13) 
גם תקוותיה של הוד השרון לסיים את העונה הסדירה במקום שמעניק יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף ספגו חבטה רצינית, ובצד השני חוגגת קריית אתא ניצחון חוץ מרשים ביותר ומצליחה לשמור על מיקומה מעל אשדוד. אם תצליח להחזיק במקום השביעי גם בסיום העונה הסדירה, תימנע הקבוצה ממפגש כבר ברבע גמר הפלייאוף עם הדאבליסטית מטה אשר/עכו, ותשחק מול סגנית האלופה הפועל כפ"ס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי