מכבי הוד השרון הפתיעה בניצחון 1:3 על הפועל המעפיל

הוד השרון מול המעפיל
הוד השרון מול המעפיל | איתי קדם

ליגת העל בכדורעף: המחזור ה-18 סגר את העונה הסדירה וקבע מי נגד מי בפלייאוף. האלופה מטה אשר/עכו תפגוש את עירוני קריית אתא, הפועל כפ"ס מהמקום השני תשחק מול מכבי אשדוד

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל, שיחלו ב-17 במרץ, נקבעו הערב (שבת) בסיומו של המחזור ה-18 והאחרון בעונה הסדירה. האלופה מטה אשר/עכו תפגוש את הפועל עירוני קריית אתא, הפועל כפ"ס מהמקום השני תשחק מול מכבי אשדוד (7 בטבלה), השלישית, הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר תזכה ליתרון ביתיות מול מכבי מוסינזון הוד השרון שניצחה אותה הערב, ואילו מכבי תל אביב, שעלתה בחזרה למקום הרביעי, תארח פעמיים בסדרת הטוב משלושה משחקים את עיילבון .

ק.ק תל אביב – הפועל כפר סבא 3:0
כבר ביום שישי סגרה כפר סבא את סיפור המקום השני, עם ניצחון חוץ על האחרונה בטבלה, והערב נודע לה כי תשחק בפלייאוף מול אשדוד. היה זה משחק הפרידה של ק.ק תל אביב מליגת העל, ובשנה הבאה תשחק הקבוצה של רן גאון בלאומית.


מכבי מוסינזון הוד השרון – הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר 1:3
הניצחון הביתי המרשים של הוד השרון לא השפיע על מיקומה בטבלה, אבל לבטח היה משמעותי מבחינת הביטחון העצמי של שחקניו של עדי גורן, במיוחד כשמדובר בקדימון לרבע גמר הפלייאוף, בו תפגוש שוב את המעפיל.


מכבי אשדוד – הפועל מטה אשר/עכו 3:0
למרות חסרונו של הכוכב הגרמני קווין פויר, שנח בשל כאבי גב, הדאבליסטית לא נשארה הרבה זמן באשדוד בדרך לניצחון 16 ברציפות מאז פתיחת 2019/2020 – משמע עונה סדירה שלמה ללא הפסד. ברבע גמר הפלייאוף היא תשחק מול קריית אתא, בעוד האשדודים יתארחו פעמיים אצל הפועל כפר סבא.

הפועל עירוני קריית אתא – מכבי תל אביב 3:0
הצהובים עשו את המוטל עליהם, שבו למקום הרביעי, ותוגמלו ביתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול עיילבון. קריית אתא, לעומת זאת, תצטרך להתמודד עם מטה אשר/עכו באמצע חודש מרץ.


המחזור ה-17 בליגת העל לנשים

מכבי בנות נצרת – ק.ק תל אביב 3:0
הקבוצה של ענאן ג'רג'ורה, עם ניצחון ליגה בודד, תצטרך להדהים ביום שלישי את מכבי אשדוד במשחק הנעילה של העונה הסדירה כדי לא לרדת ליגה, ולקוות להפסד ביתי של הוד השרון מול רעננה במשחק המקביל. ק.ק תל אביב חוזרת למקום החמישי בטבלה.

הפועל כפר סבא – מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3
הקבוצה של חן הימלפרב הבטיחה לעצמה את המקום הראשון לאחר שני סיבובים בליגה, בעזרת ניצחון 14 ברצף.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי