חן הימלפרב מונה למאמן נבחרת ישראל: "מתרגש ומודע לחשיבות"

חן הימלפרב
חן הימלפרב | באדיבות איגוד הכדורעף

כדורעף נשים: אחרי עשור בהפועל כפר סבא, הימלפרב יחליף את ג'וזפה (בפה) קוקריני האיטלקי, שעזב במפתיע בחודש יוני אשתקד

(גודל טקסט)

נבחרות ישראל בכדורעף, בנשים ובגברים, ישובו לפעילות אימונים במכון וינגייט החל מה-16 ביוני. נבחרת הנשים תעשה זאת תחת המאמן החדש חן הימלפרב, שחתם היום (שלישי) על חוזה בתפקיד כמאמן ראשי לנבחרת הנשים ומאמן האקדמיה למצוינות במכון ווינגייט. חן אימן במשך כעשור את הפועל כפר סבא, עמה זכה בשלוש אליפויות ושלושה גביעים, ואת העונה הנוכחית (2019/2020) סיים עם הקבוצה במקום הראשון בתום העונה הסדירה, בטרם הפסקת הפעילות בשל התפשטות מגפת הקורונה.

כאמור, באמצע החודש הבא תתחיל הנבחרת להתכונן לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה (יורו-וולי) 2021, שנקבעו בשלב זה לחודשים אוגוסט-ספטמבר השנה, החלטה סופית לגבי תאריך המוקדמות תקבע בחודש הקרוב. קודמו של הימלפרב בתפקיד היה ג'וזפה (בפה) קוקריני האיטלקי, ששימש גם כמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות וקבוצות האקדמיה. קוקריני עזב את התפקיד במפתיע בחודש יוני אשתקד, על מנת לעמוד על הקווים אצל העולה לליגה הראשונה באיטליה, קאזרטה.

הימלפרב, ששימש בעבר כעוזר מאמן לאריה זלינגר, אמר על המינוי לתפקיד: "אני רוצה להודות על הבחירה בי כמאמן הנבחרת. אני מתרגש ומודע לחשיבות התפקיד שלקחתי על עצמי. הנבחרת היא חלון הראווה של הכדורעף הישראלי, ואני מודע לאתגרים הגדולים העומדים בפנינו, אני בהחלט מאמין בכדורעף הישראלי ובשחקניות הישראליות. כמובן שנעשה את המקסימום כדי להביא את הנבחרת להישגים".

על סיום הקדנציה הארוכה בכפ"ס אמר הימלפרב: "זה הזמן להודות למועדון שנתן לי את ההזדמנות הראשונה לאמן בליגת העל. אני עוזב אחרי עשר שנים, ובהחלט מאחל לכפ"ס הצלחה בהמשך. שוב, תודה רבה למועדון, לכל השחקניות שעבדו איתי, וגם לקהל. אני הולך לאתגר חדש ואני שמח ונרגש לקראתו".


נועם כץ (איגוד הכדורעף)

יומיים לפני כן, ב-14 ביוני, תשוב לפעילות גם נבחרת הגברים בהובלת המאמן נעם כץ, גם במקרה זה לא ידוע באופן ודאי אם ובאיזה פורמט יתקיימו משחקי מוקדמות אליפות אירופה, אולם הנבחרת תתכנס על מנת להתאמן ולהתגבש במטרה להיות מוכנה לכשיחלו המשחקים.

"אנחנו נערכים לתחילת האימונים לקראת מוקדמות אליפות אירופה. לפני שלושה שבועות שבועות היה דמיוני שניפגש הקיץ, אבל אני שמח שהמצב השתפר ובעיקר שהצלחנו לארגן בזמן קצר את ההכנה", אמר מאמן הנבחרת נועם כץ. "לפנינו משימה מאתגרת מאוד ונעבוד קשה כדי לתת את המקסימום. כרגע מסתמן שהמשחקים יערכו באוגוסט-ספטמבר כמתוכנן, ועלינו להכין את השחקנים אשר לא נמצאים במסגרת קבוצתית מתחילת מרץ. לסיום, בנימה פילוסופית יותר, אני חושב שכרגע המשימה שלנו היא לא רק להצליח במשחקים אלא גם לייצג את הכדורעף הישראלי ולהראות את כוחו בכל אימון ובכל משחק. התקופה החדשה היא מבחן לספורט ואני מקווה שהכדורעף שלנו לא ייעצר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי