פייג': "הייתי טיפשה, אמרתי לעצמי שאני לא מכורה למשככי כאבים"

פייג'
פייג' | אתר רשמי

מתאבקת ה-WWE חזרה לפני מספר שבועות לאחר היעדרות של שנה בעקבות שימוש במשככי כאבים, וחשפה: "ההשעיה הראשונה קרתה כי לא הייתי מוכנה להיבדק. מושפלת בגלל התמונות ברשת והכישלון בבדיקת סמים"

(גודל טקסט)

לפני מספר שבועות פייג' חזרה ל-WWE לאחר היעדרות של כשנה, ושוב שינתה את פני מחלקת הנשים של ארגון ההיאבקות הפופולארי בעולם. המתאבקת חזרה ל-RAW ביחד עם שתי הרוקי'ס סוניה דוויל ומנדי רוז, וסימנו את כל המתאבקות בחדר ההלבשה של הברנד האדום.

היום (שלישי) המתאבקת הבריטית סיפרה בפודאסט של לילאן גרסיה על התקופה הקשה בשנה האחרונה, והשימוש במשככי כאבים שהובילו להשעייה כה ארוכה מה-WWE.

פייג' בת ה-25 החלה את דבריה ואמרה: "כשנפצעתי בצוואר לפני כשנה חשבתי לעצמי שאני לעולם לא אוכל להתאבק שוב, וזה הכניס אותי לדכאון. הרגשתי כל כך בודדה, והייתי עם כאבים איומים בצוואר".

ההתמכרות למשככי כאבים: "אמרתי לעצמי שזה בסדר, עוד כדור אחד ואהיה בסדר. אני יכולה לעשות את זה, אני לא מכורה לכדורים. הפסקתי עם זה ישר אחרי שהושפלתי ברשת (האקרים פרצו למחשב האישי שלה ופרסמו תמונות עירום). עשיתי טעות דבילית. זה אפילו לא היה כיף, אפילו לא נהנתי מזה. זו לא אני, זה רחוק מאוד ממי שאני".

ההשעייה מ-WWE: "זו הייתה אשמתי, הייתי טיפשה. לצערי עשיתי את הבדיקה לחומרים אסורים של הארגון ונפלתי. טעיתי עוד יותר כשניסיתי להסתיר את זה. אני מרגישה טיפשה ומובכת מזה".


פייג' המשיכה וחשפה: "ההשעייה הראשונה לא הייתה בגלל השימוש בחומרים אסורים, אלא בגלל שלא הייתי מוכנה להיבדק. זו הייתה סיטואציה מאוד מבלבלת עבורי בזמנו, הייתי כל כך מובכת וזו הסיבה שהחלטתי לנסות להסתיר את זה".

היחס מצד WWE: "הייתי כל כך מושפלת בגלל התמונות ברשת והכישלון שלי בבדיקת חומרים אסורים. כמובן שהם היו צריכים לכסות את עצמם. לעולם לא הייתי עצבנית על WWE בגלל זה, זה בעצם נתן לי את הבעיטה בתחת שהייתי צריכה. הם היו נהדרים איתי לאורך כל הדרך, הם בהחלט עזרו לי והם עדיין עוזרים. קיבלתי טיפול את הטיפול שהייתי זקוקה לו. זו כמו משפחה אחת גדולה". 

פייג'. WWE הם כמו משפחה גדולה (טוויטר)
פייג'. "WWE הם כמו משפחה גדולה" (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי