חוזר לישראל: סעיד מולאי אישר השתתפות במאסטרס ירושלים בג'ודו

play
סעיד מולאי גודוקא איראני | צילום עודד קרני. באדיבות איגוד הג’ודו
סעיד מולאי ג'ודוקא איראני אומר תודה בעברית 00:29

האיראני, שמייצג כיום את אזרבייג'אן, יגיע ארצה פעם נוספת לקראת התחרות שתיערך בעוד כשבועיים. 10 מדורגים ראשונים בעולם הבטיחו גם כן את הגעתם

(גודל טקסט)

370 ספורטאים מ-59 מדינות בעולם אישרו את הגעתם למאסטרס ירושלים בג'ודו שייערך בין התאריכים 20-22/12/22 בהיכל פיס ארנה בעיר, ביניהם גם סעיד מולאי האיראני שבשנים האחרונות ייצג את מונגוליה והחל מהשנה את אזרבייג'אן.

לא רק מולאי יגיע ארצה, אלא גם טדי רינר, אגדת הג'ודו הצרפתית והספורטאי המעוטר ביותר עם שיא זכיות בתואר אלוף העולם (10 פעמים) ו-4 מדליות אולימפיות (2 זהב ו-2 ארד). למעשה, כל עשרת הספורטאים המדורגים בדירוג העולמי במקום הראשון כבר הבטיחו את השתתפותם בתחרות, 5 בגברים ו-5 ספורטאיות בין הנשים.

שגיא מוקי עם סעיד מולאי
ייפגשו גם בירושלים? מוקי ומולאי | צילום מסך, .

בנשים, המדורגות ראשונות תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג), לוסי רנשאל הבריטית (עד 63 ק"ג), סאני ואן דייק ההולנדית (עד 70 ק"ג), אנה מריה וגנר הגרמניה (עד 78 ק"ג) ורומן דייקו הצרפתייה (מעל 78 ק"ג).

בין הגברים, יונג ווי יאנג מטייוואן (עד 60 ק"ג), דניס ויירו המולדובי (עד 66 ק"ג), דאוולט בובונוב האוזבקי (עד 90 ק"ג), מיכאל קורל ההולנדי (עד 100 ק"ג) וטימור רקימוב הטג'יקיסטני (מעל 100 ק"ג).

במשקל עד 81 ק"ג נוכל לראות שלושה אלופי עולם במפגש פסגה – אלוף העולם מתיאס קאסה הבלגי, סעיד מולאי האיראני שמייצג את אזרבייג'ן ולצדם שגיא מוקי. נזכיר כי זו הפעם השנייה שמולאי נוחת בישראל, הפעם הקודמת הייתה לפני כשנה וחצי לקראת השתתפותו בגרנד סלאם תל אביב.