א.ס. רמת השרון העפילה לשמינית גמר גביע אירופה

רם טורקניץ, שחקן א.ס. רמת השרון כדוריד | אתר רשמי, דליה נבעה, רמת השרון

קבוצתו של עידן מימון גברה 33:34 על טאלנט פלזן והשלימה את המשימה לאחר הניצחון במשחק הראשון בין השתיים. בשלישי תוגרל לשלב הבא שיערך בחודש פברואר

(גודל טקסט)

א.ס. רמת השרון העפילה הערב (ראשון) לשמינית גמר גביע אירופה בכדוריד, לאחר שהשלימה ניצחון כפול על קבוצת טאלנט פלזן הצ'כית – 33:34, שהתווסף לניצחון המרשים בשבת, 28:39. רמת השרון חלפה על פני הסיבוב השלישי, אליו העפילה בזכות ניצחון בהתמודדות על אלופת שווייץ לשעבר, וינטרתור.

ההישג של השחקנים של עידן מימון התווסף להישג אתמול של מכבי הארזים ר"ג שגברה בצמד משחקים על יריבתה מצפון מקדוניה – קבוצת קאיר סקופיה. ביום שלישי ייערכו הגרלות שמינית הגמר בשני המפעלים, כאשר המשחקים עצמם מתוכננים להיערך במהלך חודש פברואר. כבשו לרמת השרון – רם טורקניץ 10, איבן מושיץ' 8, דניאל שקלים 5, מרקו צ'ורצ'יץ' 4, דניאל צרפתי, אביעד בן זימון ואיתי שנפלד 2 כ"א, אוראל נחמני 1. טומיסלאב סטויקוביץ' עם 11 עצירות.

יוסי אפו, א.ס. רמת השרון כדוריד
הישג מרשים לרמת השרון. יוסי אפו | אתר רשמי, דליה נבעה, רמת השרון

קודם לכן, נערכה הגרלת משחקי גביע המדינה לקבוצות ליגת ווינר. בסיבוב הראשון שיתקיים ביום חמישי יתמודדו שמונה הקבוצות שסיימו את הסיבוב הראשון במקומות 12-5: הפועל קרית אונו תארח את הפועל רמת גן, א.כ. נס ציונה את אס"א תל אביב, הפועל חבל אילות תפגוש את מכבי קרית מוצקין ומ.כ. חולון את מחזיקת הגביע הפועל אשדוד. ארבעת המנצחות בשלב הראשון יעפילו לרבע הגמר, לשם העפילו הפועל ראשל"צ, א.ס. רמת השרון, מכבי ראשל"צ ובני הרצליה, שסיימו את הסיבוב הראשון ברביעייה הראשונה. מפגשי רבע הגמר: מנצחת המפגש בין הפועל ר"ג לקרית אונו תארח את הפועל ראשל"צ, מכבי ראשל"צ תארח את בני הרצליה, מנצחת המפגש בין חולון לאשדוד תארח את המנצחת בין חבל אילות לקרית מוצקין, ורמת השרון תארח את המנצחת במפגש בין נס ציונה לאס"א ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי