קרגו אמרפורד תעניק חסות לנמרוד משיח שעושה קאמבק

נמרוד משיח | THE TEAM

הגולש חזר לפעילות תחרותית: " קיבלתי הזדמנות נדירה לבחור בדרך הזו שוב ולדייק את המהות שממנה אני פועל- להעיז לראות את הפודיום כפלטפורמה ולא כסוף הדרך"

(גודל טקסט)

קבוצת קרגו אמרפורד, מהחברות המובילות בתחום השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה, תעניק חסות בשנתיים הקרובות לגולש נמרוד משיח, סגן אלוף העולם בדגם ניל פרייד ופעמיים מדליסט הכסף באליפויות העולם שחזר לפעילות תחרותית .משיח, שהודיע על פרישה בשנת 2016 ,החליט בגיל 34 לעשות קאמבק מקצועי חוזר לפעילות בדגם האולימפי החדש ה-IQFOIL . קבוצת קרגו אמרפורד תהיה הרוח הגבית של משיח ותתמוך בו כלכלית בדרך להגשמת החלום והשגת הכרטיס למשחקים האולימפיים פריז 2024.

מנהלי הקבוצה סיפרו במעמד חתימת ההסכם, שהכירו את משיח לפני כשבע שנים, כשנרתם לסייע להם בפעילות ספורט אתגרי בבית הילדים בגבעת עדה, המלווה ונתמך על ידי קבוצת קרגו אמרפורד שנים רבות.

נמרוד משיח
נמרוד משיח | THE TEAM

"בית הילדים בגבעת עדה קולט אליו ילדים מגיל 4 עד 18 שנאלצו לעזוב את משפחותיהם מסיבות שונות, ושיעורי הגלישה שנמרוד משיח העביר לילדים, ובאמצעותם – האמונה ביכולת שלהם להתמודד עם אתגרים ולנווט את חייהם – כמו את הגלשן – בנחישות, התמדה וכוח רצון, היוו מקור שמחה והשראה לילדים ולכולנו. לכן, אך טבעי היה שנענה בשמחה לבקשת הליווי והתמיכה של משיח, בדרך להגשים באומץ את השאיפה לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים ועובדי הקבוצה כבר נהנים בימים אלה, מהרצאות וסדנאות שנמרוד מעביר באמצעות סיפורו האישי על העצמה אישית, התמודדות עם אתגרים ואמונה בדרך".

נמרוד משיח אמר בהתרגשות רבה: "לפני ארבע שנים, אחרי רגע הפרישה המטלטל, לא עלתה בדעתי המחשבה שאשוב אי פעם לזירה האולימפית כמתחרה. רק אז הבנתי את המחיר הגדול שהמסע האולימפי גבה ממני כמעט שני עשורים. מאז, עברתי תהליך עמוק של בניית זהות חדשה בכדי להמשיך לפרק הבא של החיים שלי – עבודה עם אנשים. כשמאמן הנבחרת גל פרידמן פנה אלי והציע לי לחזור לקמפיין פריז 2024 על הגלשן החדש, קיבלתי הזדמנות נדירה לבחור בדרך הזו שוב ולדייק את המהות שממנה אני פועל- להעיז לראות את הפודיום כפלטפורמה ולא כסוף הדרך".

משיח הדגיש: "קרגו אמרפורד מהווה דוגמה נפלאה לארגון שכולו מושתת על אנשים ונתינה. החיבור לארגון הזה הרגיש לי טבעי מהשנייה הראשונה. אני גאה לייצג את הארגון המדהים הזה, ויודע שהגעתי לבית אמיתי, ועל כך תודתי והערכתי הגדולה"