אל על תיתן חסות למשלחת ישראל למשחקים הפראלימפיים פריז 2024

| אתר רשמי, יאיר שגיא

יו"ר הוועד הפראלימפי: "התמיכה תאפשר לנו לתמוך בספורטאים ולאתר חדשים". מנכ"לית אל על: "הנבחרת הפראלימפית מסבה גאווה עצומה למדינה, זו זכות גדולה מבחינתנו לקחת חלק קטן בהצלחתכם"

(גודל טקסט)
יושבים מקדימה' מימין לשמאל: אנדרו דנוס, מבעלי דיוטי פרי גwיימס ריצwרדסון, דינה בן טל גננסיה, מנכ
| אתר רשמי, יאיר שגיא

חברת אל על והוועד הפראלימפי חתמו היום (ראשון) על הסכם חסות לשנת 2023-2024, שבמסגרתו אל על תהיה המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024.

טקס החתימה התקיים בבית הלוחם בתל אביב, בהשתתפות הנהלת אל על בראשות המנכ"לית דינה בן טל גננסיה, הנהלת הוועד הפראלימפי בראשותו של היו"ר אלי בירנבוים וספורטאים ומאמנים נציגי המשלחת, ביניהם: מורן סמואל, אלופת עולם בחתירה ומדליסטית המשחקים הפראלימפים בריו ובטוקיו, איעד שלבי, אלוף שחייה מטוקיו זוכה שתי מדליות זהב, יעקב בנינסון, מאמן השחייה של הנבחרת, גל חמרני, קפטנית נבחרת ישראל בכדור שער וזוכת מדליית ארד באליפות העולם, ורז שוהם, מאמן נבחרת כדור שער.

דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על, אמרה: "אנו גאים ללוות את המשלחת הפראלימפית ורואים את החיבור עם אל על כטבעי ומתבקש. בתור חברת התעופה הנושאת את דגל ישראל אנו חשים שליחות בלשמש גשר בין ישראל לעולם. אל על היא אחד המותגים הישראלים המוכרים ביותר בעולם, וכך גם הספורטאים שלנו והנבחרת הפראלימפית שמסבה גאווה עצומה לכל מדינת ישראל. זוהי זכות גדולה מבחינתנו לקחת חלק קטן בהצלחתכם. בשמי ובשם אנשי אל על אני רוצה לאחל הצלחה גדולה באימונים ובמשחקים בפריז 2024".

מורן סמואל
תמיכה חשובה. סמואל | יח"צ – חד פעמי, מרכז דניאל לחתירה

יו"ר הוועד הפראלימפי בישראל, אלי בירנבוים: "אני נרגש ושמח על הצטרפותה של חברת התעופה הלאומית אל-על לנבחרת החברות המסחריות, שבחרו לתת אמון במשלחת הפראלימפית של ישראל לאולימפיאדת פריז 2024. התמיכה של אל-על תאפשר לנו בוועד הפראלימפי בישראל להפנות משאבים לתמיכה נוספת בספורטאים הפראלימפיים ולא פחות חשוב, באיתור ספורטאים פראלימפים שייצגו את ישראל במשחקים הפראלימפיים בלוס אנג'לס 2028".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי