הטריאתלט שחר שגיב עבר למכבי תל אביב: "המועדון היוקרתי בישראל"

יו"ר אגודת מכבי תל אביב דורון שיטרוק עם שחר שגיב | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

הישראלי הבכיר בענף הטריאתלון עזב את עוצמה איילות: "חבריי ששייכים לכאן מדברים על גאוות יחידה", אמר על ביתו החדש

(גודל טקסט)

שחר שגיב (28), הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל, יופיע בעונת הספורט הקרובה במדי מכבי תל אביב. הסכם על כך נחתם בין הצדדים לאחרונה. שגיב, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 בהם דורג במקום ה-20, הישג השיא של טריאתלט ישראלי, עובר למכבי תל אביב ממועדון עוצמה איילות אליו השתייך בלמעלה מעשר שנים.

הישג השיא של שגיב בשנת 2022 היה המקום ה-12 בגמר סבב אליפות העולם, תחרות שהתקיימה בסוף נובמבר באבו דאבי. במהלך השנה האחרונה השתתף ב-8 תחרויות בסבב הזה. נכון להיום מדורג שחר שגיב במקום ה-21 בדרוג האולימפי ובמקום ה-40 בדרוג העולמי. כדי לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז 2024 הוא צריך להיות מדורג בין 55 הטריאתלטים הבכירים בדרוג האולימפי. שגיב יפתח את עונת התחרויות 2023 בעוד כשבועיים, בתחרות הראשונה בסבב אליפות העולם שתתקיים באבו דאבי.

יו"ר אגודת מכבי תל אביב דורון שיטרוק עם שחר שגיב
| אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מיד לאחר חתימת הסכם הצטרפותו של שגיב למכבי תל אביב אמר יו"ר האגודה דורון שיטרוק: "אני שמח וגאה שספורטאי על כשחר שגיב מצטרף לחבורת ספורטאי העלית של מכבי תל אביב-מועדון הדוגל בערכי המצוינות וההישגיות ומכוון תמיד הכי גבוה שאפשר. ראוי לציין שבמשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו, היה לנו ייצוג משמעותי מאד-תשעה ספורטאים, בינהם האלוף האולימפי המתעמל ארטיום דולגופיאט. אנו מקווים שבמשחקים האולימפיים בפריז 2024 יהיו לנו 12 ספורטאים. שחר שגיב מהווה מודל לחיקוי והשראה ואני בטוח שהדבר יאיר אור לקידום מחלקת הטריאתלון שלנו".

שחר שגיב אמר: "אני יודע שהצטרפתי למועדון הספורט היוקרתי ביותר בישראל ששמו הולך לפניו בהבנה ובגישה המקצועית שלו לספורטאים אולימפיים כמו גם בפיתוח וקידום ספורטאים צעירים. אני מתחבר מאד למשפחתיות ואחוות הספורטאים במועדון הרואים במכבי תל אביב בית חם. חברי הספורטאים השייכים למועדון הזה מדברים על גאוות יחידה, ערך עליון בספורט. אני מודה למועדון עוצמה איילות על עשר שנים של עשייה ותמיכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי