נדב רייסברג סיים במקום הרביעי בשלב השני של טור רואנדה

נדב רייסברג, רוכב אופניים | נועה ארנון

הישראלי הצעיר מקבוצת ישראל פרמייר טק הרשים גם ביומה השני של התחרות. רועי ויינברג סיים במקום השישי

(גודל טקסט)

הרוכב הישראלי הצעיר נדב רייסברג סיים אתמול (ראשון) במקום התשיעי בפתיחת הטוא ברואנדה, והיום המשיך את הפתיחה הנהדרת שלו כאשר סיים את השלב השני במירוץ במקום הרביעי.

חלקיק שניה מאחוריו הגיע עמיתו לקבוצת ישראל פרמייר טק, רועי ויינברג שסיים במקום השישי וחיזק את האמונה שיש הרבה מה לצפות מדור הרוכבים הצעירים הישראלים.

כריס פרום משמאל, נדב רייסברג (במרכז), רועי ויינברג
פרום (משמאל) עם רייסברג ו-ויינברג | יח"צ – חד פעמי, נועה ארנון

לאחר שהשיג אתמול את המקום התשיעי בקטע הפתיחה, קיבל רייסברג בן ה-21 את המפתחות מהצוות המקצועי להיות הרוכב המוביל גם בשלב היותר אתגרי בין קיגאלי לקיגאסארה, שלב שכלל לראשונה גם עלייה. המירוץ התנהל בעצבנות רבה עם הרבה מאד התקפות, אבל רייסברג הצליח לעמוד בציפיות הקבוצה.

היה יום מאד קשה", הודה רייסברג בסיום, " כל הזמן התקפות ועוד התקפות, אבל הסתדרתי עם הקצב הגבוה ובמיוחד עם העלייה לקראת הסוף שממש התאימה לי. נגעתי בחלום הפודיום שלי כאן כאשר סיימתי רביעי, אבל אני די בטוח שעד סוף הטור גם זה יגיע".

רייסברג ביקש לציין את העזרה שקיבל מחבריו ובמיוחד מכריס פרום: "הוא עזר לי לקראת ספרינט הסיום, אותת לי 'תתייצב מאחורי הגלגל שלי ואמשוך אותך קדימה'.. אני עדיין מתקשה לעכל את הסיטואציה שרוכב ענק כזה עובד עבורי".