הניצחון הדרמטי של מכבי ת"א קבע: יש זוכים בפרס הראשון בטוטו בסך כ-18 מיליון

play
כמעט איבדו את זה. מכבי תל אביב ושחקניה חוגגים | אריאל שלום
ברדה מתעקש: "אין לנו סגל חסר, התמיכה בטרנר היא אדירה" 06:00

שלושה מנחשים נשמו לרווחה אחרי פסילת השער של הלדר לופס מהפועל באר שבע

(גודל טקסט)

הדקה ה-93 אתמול בבלומפילד היתה מותחת אצל כולנו, אבל בשלושה בתים בישראל היא גרמה לרעידת אדמה. שלושה משתתפים ב-Winner16 המתינו לניצחון של מכבי ת"א על הפועל ב"ש. פסילת שער השיוויון של ב"ש העניקה להם 16 תוצאות נכונות ואת הפרס הראשון – בסך כשישה מיליון שקלים כל אחד. שניים מהזוכים שלחו את הטופס הזוכה שלהם באפליקציה החדשה של ה- Winner.

יש שלושה אנשים בישראל שלא ישכחו לעולם את הדקה ה-93 במשחק בין מכבי ת"א להפועל ב"ש באצטדיון בלומפילד. השופט רועי ריינשרייבר הלך אל עמדת הוואר להביט במהלך שהביא לשער השוויון של הפועל ב"ש בבלומפילד מול מכבי ת"א.

באותם רגעים שלושתם אחזו בטפסי Winner16 עם 15 תוצאות נכונות. מה שהפריד בינם לבין הפרס הראשון היה שער השוויון של ב"ש. ריינשרייבר ראה את המהלך ומיהר לפסול את הגול. כמה דקות אח"כ שרק לסיום המשחק בניצחונה של מכבי ת"א. התוצאה – שלושה מנחשים תפסו את הפרס הראשון בטוטו ויתחלקו בסכום של כ-18 מיליון שקלים. כל אחדש מהם יגרוף לכיסו סכום של כשישה מיליון שקלים.

מבין שלושת הזוכים, שניים מהם שלחו את הטופס באפליקציה החדשה של Winner. משתתף אחד שלח באפליקציה טופס עם חמישה כפולים בעלות של 96 שקלים. משתתף נוסף שלח באפליקציה טופס של שלושה משולשים וארבעה כפולים, בעלות של כ-1300 שקלים. ומשתתף שלישי שלח את הטופס בתחנה בירושלים, בעלות של 96 שקלים.

אנדרה ז'ראלדש מכבי תל אביב לצד ג'ורג'ה יובאנוביץ'
מכבי תל אביב חוגגת | אריאל שלום

אם פעם נהגו להשתמש בקלישאת הכדורגל "השפיץ של הנעל". כאן זה היה 30 ס"מ של נבדל, שעשו את ההבדל והביאו לזכייה הנדירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי