המילטון הרגיע את מרצדס והכחיש פרישה: "אהיה בקבוצה גם בעונה הבאה"

play
עוד שיא לאוסף. לואיס המילטון | רויטרס
התוצאה הקבועה: 0:1 שמיני לברצלונה העונה, הפעם על ולנסיה 08:05

אלוף העולם 7 פעמים הצהיר לקראת פתיחת עונת המירוצים של הפורמולה 1 בסוף השבוע הקרוב שיישאר בקבוצה הגרמנית והוסיף: "מאמין שיש לנו סיכוי לאליפות". הנהג הבריטי טרם חתם על חוזה חדש, כאשר הנוכחי יסתיים בסוף השנה

(גודל טקסט)

עונת המירוצים של הפורמולה 1 תצא לדרך כבר מחר (שישי) עם תחילת האימונים במסלול שבבחריין, כאשר בשבת ייערך מקצה הדירוג ובראשון העונה תוזנק באופן רשמי עם המירוץ הראשון של העונה. אחד הנהגים הבכירים על הגריד, ואולי הגדול אי פעם, לואיס המילטון, נמצא בצומת דרכים בקריירה, ובראיון ל'סקיי ספורטס' שיתף את תחושותיו לקראת פתיחת העונה האחרונה בחוזה עם מרצדס.

"העונה הקודמת הייתה קשה, אבל עדיין אני כאן", סיפר המילטון. "ללא קשר אם גם השנה תהיה עונה לא פשוטה, אני עדיין אהיה פה גם בעונה הבאה". הדברים של הנהג האגדי הגיעו לאחר שהודה כי הוא לא בטוח כמה מרצדס מהירה אל מול היריבה הישירה על התואר, רד בול, ואפילו מול אסטון מרטין המתקמבנת.

עוד בוואלה! ספורט

יחליף מכחול לאדום? מייסון מאונט מתקרב לליברפול
חזן: "כשקובעים מדיניות לטובת הכלל, לא צריך להתכופף בפני מישהו אחד"
"מסי, אנחנו מחכים לך": פתק מאיים וירי על החנות של אשתו

לואיס המילטון חוגג זכייה בעונת 2020 פורמולה 1

בעונה החולפת, סיים המילטון במקום השישי בדירוג הנהגים, הכי נמוך מבחינתו אי פעם בפורמולה 1, כאשר הוא לא ניצח אף מירוץ לראשונה בקריירה: "אני לוחם, כקבוצה אנחנו נלחמים. אני אוהב את האתגר למצוא פתרון, אבל גם בו זמנית מאמין שאפשר לקחת את המכונית הזאת לאליפות. כמובן שהייתי שמח להתחיל את העונה עם רכב מצוין, אך זה מסע ארוך ואני חושב שנצליח לעשות דברים טובים. אני מאמין שיש לנו קבוצה שמוכנה להתחרות על האליפות".

הנהג הבריטי נשאל לגבי האופציה שיפרוש או יעזוב את קבוצת מרצדס בסיום העונה עם תום חוזהו והכחיש את השמועות על כך: "מעולם לא היו דיבורים כאלה על החוזה. אני מאוד מאוד רגוע ולא מרגיש שיש מה לקבוע כבר ברגע זה. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם טוטו וולף ומרצדס, אנחנו תומכים אחד בשני באופן מלא. אני מאוד נרגש לקראת העתיד שלנו יחד והעבודה על המסלול ומחוצה לו. אם לא תקרה קטסטרופה, אין סיבה שלא אשאר".

להמילטון הציעו כבר חוזה חדש חסר תקדים שעל פי דיווחים ישבור את שיא המשכורת אי פעם בענף, אך הבריטי עדיין לא חתם עליו.

טוטו וולף, מנהל מרצדס פורמולה 1

המילטון יתחיל את העונה ה-11 שלו בקבוצת מרצדס, בה זכה בעבר ב-6 אליפויות עולם, והעונה יוכל לשבור את שיא האליפויות שעומד על 7 – רק הוא ומיכאל שומאכר זכו במספר זה של אליפויות – כשינסה להשיג את האליפות השמינית שתהפוך אותו באופן רשמי לנהג הפורמולה 1הגדול בכל הזמנים.