רץ ורצה: מרתון ירושלים חשף את קמעות המרתון – אריה ולביאה

הקמיע של המרתון – האריה והלביאה | ארנון בוסאני

לכבוד חג פורים, מרתון Winner ירושלים ה-12 חושף את קמעות המרתון שיתקיים ב-17 למרץ בדמותם של אריה ולביאה

(גודל טקסט)
האריה והלביאה של מרתון ירושלים
הקמיע של המרתון – האריה והלביאה | ארנון בוסאני

לכבוד חג פורים, מרתון Winner ירושלים ה-12 חושף את קמעות המרתון שיתקיים ב-17 למרץ בדמותם של אריה ולביאה.

הדמויות שנבחרו מייצגות את כל הרצים, הרצות ואת הקהילות המשתתפים במרתון ומסמלים נחישות, כוח רצון, עוצמה וגבורה של כל אחד ואחת מהמשתתפים והמשתתפות. וגם את סמלה של העיר ירושלים.

קמע הלביאה מסמל את ספורט הנשים ובפרט את האצניות שייקחו חלק במרתון, שמספרן עולה מדי שנה.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "סמל האריה, סמלה המובהק של עיר הבירה ירושלים, ישמש לראשונה כקמע למרתון המסורתי. לצידו בחרנו בדמות הלביאה שביחד הם מייצגים את הרוח הספורטיבית והנחישות של עשרות אלפי רצי ורצות המרתון מכל המגזרים והקהילות. בהצלחה לכולן וכולם".

כמדי שנה, מרתון Winner ירושלים הבינלאומי הוא גם אירוע הספורט החברתי הגדול במדינה, בו לוקחות חלק עשרות עמותות במקצה הקהילות (0.8 ק"מ) כדוגמת: חיינו, אישה לאישה, שלווה, בית הלוחם, קשר עין, איחוד והצלה, רצים ללא גבולות, בת מלך, קרן גפן ומגרש ביתי.

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי מנוהל על ידי אגף הספורט בעיריית ירושלים, בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, בתמיכה וסיוע של משרד ירושלים ומורשת, משרד התיירות ומשרד התרבות והספורט ובחסות ראשית של טוטו Winner. הרצים שיירשמו לתחרות יקבלו חבילת מוצרים הכוללת: חולצת מרוץ רשמית של חברת SAUCONY, מספר חזה בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ועוד שלל מבצעים והטבות. נותני חסויות נוספים למרתון: מי עדן, מרכז הפועל, אלדן, סינמה סיטי, מכללת רידמן ובזק עסקים. המרתון מופק על-ידי חברת טרגט מרקט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי