צפו בתקציר: נבחרת ישראל בכדוריד הפסידה 30:28 באסטוניה

play
נבחרת ישראל כדוריד | אתר רשמי, Helin Potter/Estonian Handball Federation
תקציר כדוריד: אסטוניה – ישראל 28:30 02:04

הנבחרת נחלה הפסד שלישי מפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, למרות צמצום פערים בסיום: "המשחק נגדם בראשון חשוב לעתיד הכדוריד הישראלי"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד הסתבכה הערב (חמישי) עם הפסד 30:28 נגד נבחרת אסטוניה בטאלין, שלושה ימים לפני שתארח אותה (ראשון, 18:00) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

אחרי שנכנעה גם לאיסלנד וצ'כיה ספגה נחלה ישראל הפסד שלישי בקמפיין, אך ניצחון על האסטונים בהפרש של שלושה שערים יבטיח כי הנבחרת תסיים לפחות במקום השלישי ותימנע מהמקום האחרון. לצד שתי הראשונות, ארבע הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר בשמונה הבתים יעלו גם הן לאליפות אירופה.

הנבחרת פיגרה 16:12 בתום המחצית השנייה, ואחרי שכבר הסתבכה בדרך לפיגור 25:19, היא התקרבה והקטינה לקראת הסיום את הפער לשני שערים בלבד. עם זאת, המארחת בטאלין הצליחה לשמור על היתרון בדרך לניצחונה הראשון בקמפיין. יונתן דיין הוביל את נבחרת ישראל עם 9 שערים, אדיר כהן הוסיף 7.

נבחרת ישראל כדוריד
הפסד דחוק. שחקני נבחרת ישראל | אתר רשמי, Helin Potter/Estonian Handball Federation

המאמן דראגן ג'וקיץ' סיכם: "מאוד פשוט, לא שיחקנו את תוכנית המשחק שלנו. באנו לנצח, אבל בסוף – התוצאה היא טובה יותר מאשר שיחקנו. הדבר החשוב הוא להיות יותר טובים ביום ראשון. אני לא מאמין שהם ייקחו נקודות מול צ'כיה או איסלנד, כך שהמאבק הוא על המקום השלישי והמשחק ביום ראשון הוא מאוד חשוב עבור עתיד הכדוריד הישראלי".

"אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, במיוחד בהתקפה. פספסנו המון הזדמנויות ודאיות להבקעה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לעצור את קארל תום, הסקורר המרכזי שלהם. הזמן לא עובד עבורנו. אנחנו צריכים לשכוח עוד הלילה מהמשחק הזה. אנחנו צריכים לנתח, להתכונן ולהכין את השחקנים ליום ראשון. אני חושש שאיבדנו למשחק הבא את ליאור גורמן, שנפצע בכתף. זה מה שיש, ואנחנו חוזרים מחר לישראל – במטרה להתכונן ולתת את הטוב ביותר שלנו. אין משחקים קלים במוקדמות, וגם ביום ראשון מצפה לנו משחק קשה בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי