"משפחת הטאקוונדו כואבת את לכתה של רינה די"

רינה די מתאמנת | יחצ

ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו הביעה הערב (ראשון) צער על הירצחה של רינה די, שהתאמנה בסניף קרית ארבע: "בחורה רצינית, אהובה, צנועה ואיכפתית לכל הסובבים אותה"

(גודל טקסט)
רינה די מתאמנת בטאקוונדו
רינה די מתאמנת | יחצ

ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו הביעה הערב (ראשון) צער על לכתה של רינה די בטרם עת בעקבות הרצח בבקעת הירדן. "ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו משתתפת בצערה העמוק של משפחת די ומועדון ספרטה (סניף קרית ארבע) על הרצח המתועב של מתאמנת הטאקוונדו בת – 16 רינה די ואחותה מאיה, שאירע ביום שישי האחרון בבקעת הירדן".

רינה די, תושבת אפרת, התאמנה בטאקוונדו בסניף קרית ארבע של מועדון ספרטה, תחת הדרכתה של המאמנת ספיר צברי. "רינה בחרה להתאמן בטאקוונדו, אך בתחילת הדרך כשהבינה שבסניף המועדון בקרית ארבע אין קבוצת מתאמנות לגילה, גייסה בתוך שבועיים קבוצה שלמה שהלכה אחריה. רינה היתה והיתה בחורה רצינית, אהובה, צנועה ואיכפתית לכל הסובבים אותה. כל משפחת הטאקוונדו בישראל כואבת את לכתה, משתתפת בצער המשפחה ומאחלת לאימה של רינה ומאיה שנפצעה בפיגוע בריאות והחלמה מהירה".

כ-10,000 בני אדם הגיעו היום (ראשון) ללוות את האחיות רינה ומאיה די, בנות 16 ו-20, בדרכן האחרונה. האחיות, שנרצחו בפיגוע בבקעת הירדן, הובאו למנוחות בבית העלמין כפר עציון. ההלוויה נפתחה בתפילה לרפואת האם, שעדיין נלחמת על חייה במצב אנוש. האם, לאה, שהתה עם בנותיה ברכב בו נורו למוות ומאושפזת בבית החולים הדסה בירושלים. בין המתאבלים הגיעו להלוויה גם נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וח"כ אוהד טל מהציונות הדתית.