מכבי חיפה תוקפת: "איגוד השחייה מתעמר במירון חרותי והורס את הספורט הישראלי"

play
הישג יפה. חרותי | אתר רשמי, גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.4 06:49

באגודה טענו כי האיגוד מתנכל להם ולשחיין: "ביזיון מוחלט, חוסר תפקוד ובוז כלפי הספורטאים. הגענו לנקודת אל חזור. כלו כל הקיצים"

(גודל טקסט)

אגודת מכבי חיפה כינסה היום (ראשון) מסיבת העיתונאים כדי להביע את זעמה על איחוד השחייה, בטענה שהוא מתעמר ופוגע בשחייניה, זאת בהמשך לתחרות גביע האיגוד אתמול שבה השחיין מירון חרותי קבע תוצאה שטובה יותר מהקריטריון האולימפי למשחקי פריז 2024.

במכבי חיפה טענו כי בחודשים שלפני התחרות המדוברת הם יצרו קשר עם הוועד האולימפי כדי לוודא שמדובר בתחרות קריטריון. חרף התשובה החיובית שניתנה להם, לאגודה החיפאית התברר יום לפני תחילת התחרות שהאישור שניתן להם כבר לא בתוקף, וזאת בעקבות כמות מתחרים זרים שנמוכה מהנדרש.

מיקי חליקה, יו"ר איגוד השחייה
מיקי חליקה, יו"ר איגוד השחייה | איגוד השחייה, גיא אריאלי

יו"ר מחלקת השחייה של מכבי חיפה עדי סגל מסרה במסיבת העיתונאים: "כלו כל הקיצים. מירון חרותי שבר שיא אולימפי אחרי שהתאמן במשך חצי שנה לתחרות הזו. זה חסר תקדים בשחייה הישראלית, והתוצאה השנייה בטיבה בעולם. האיגוד מעל בתפקידו, זה כאילו שמכבי תל אביב תזכה ביורוליג ולא ידעו אם זה נחשב. מדובר בחוסר תפקוד מוחלט ובוז כלפי הספורטאים הישראלים, האיגוד הורס את הספורט הישראלי ומנסה להוסיף חטא על פשע ולחפש את השחיין בבעיות משמעת".

סגל הוסיפה: "חצי המעובדים באיגוד התפטרו בשנה האחרונה כי הם לא מסוגלים לעבוד עם היו"ר הנוכחי. יש פה חוסר תפקוד מוחלט מצד האיגוד. הגענו לנקודת על חזור, ומה שהיה אתמול היה ביזיון מוחלט. יש פה התנכלות מצד האיגוד כלפי מכבי חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי