נבחרת ישראל נכנעה לאיסלנד, רק אם תימנע מהפסד בצ'כיה תוכל להעפיל

play
נבחרת ישראל בכדוריד | אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4 06:18

שחקניו של ג'וקיץ' נכנעו 37:26 למוליכת הבית, תוכל לשמור על סיכוי להשתתף באליפות אירופה בכדוריד רק אם תפתיע את סגנית המוליכה במשחק החוץ ביום ראשון

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נכנעה הערב (חמישי) 37:26 לנבחרת איסלנד, מוליכת הבית ומעצמת כדוריד עולמית, במסגרת המחזור החמישי בבית מוקדמות אליפות אירופה. לישראל כעת סיכויים קלושים להעפיל ליורו מהמקום השלישי – לאליפות יעפילו גם ארבע הנבחרות בעלות הדירוג הטוב ביותר מבין שמונת הבתים, אך מתוכן שתי נבחרות כבר הבטיחו את עלייתן ולישראל במחזור הסיום ביום ראשון מצפה משחק חוץ בצ'כיה מול הנבחרת המקומית שחזקה שגם היא כבר הבטיחה את השתתפותה ביורו.

למעשה, בשל יחס השערים של הנבחרת – מינוס 36 – הסיכוי היחיד שנותר הוא להשיג נקודה או שתיים בצ'כיה ביום ראשון, אבל זו בהחלט משימה קשה ביותר מול נבחרת מצוינת שהפסידה רק לאיסלנד וניצחה בתל אביב בעשרה שערי הפרש. ישראל עם ניצחון בודד בקמפין (מול אסטוניה) ו-4 הפסדים (פעמיים לאיסלנד, צ'כיה ואסטוניה).

נבחרת ישראל בכדוריד
| אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הערב, ללא שחקני מפתח בהם המרכז יואב לומברוזו, השוער והקפטן דן טפר והמקשר רותם סגל שנעדרו בגלל פציעות, הפתיחה של הנבחרת הייתה יחסית טובה, אבל ככל שהמשחק התקדם פערי האיכות באו לידי ביטוי. שניר נציה עם 5 שערים ויונתן דיין עם 3 בלטו במחצית הראשונה. גם בשנייה לא היה שינוי מגמה. איסלנד הציגה לצד שחקניה המובילים, אחרים שקיבלו את הצ'אנס להיות ממשיכי הדרך. בסופו של משחק, זה היה ההפסד השישי שנרשם מול האיסלנדים מאז 2014 וכולם בהפרשים דו ספרתיים.

כבשו לישראל: שניר נציה 7 שערים, יונתן דיין 6, דניאל מוסינדי ותומר בודנהיימר 3 כ"א, רם טורקניץ, ליאור גורמן וגיא גרא 2 כ"א, אלון אוברמן 1. שוערים – יהב שמיר (4 עצירות מ-21). תום שם טוב (4 מ-20) ואורון ברגיל (0 מ-4).

המאמן דראגן ג'וקיץ' סיכם: "ניסינו לעצור אותם הערב, אבל זה מאוד קשה ולא יכולנו להחזיק אותם שישים דקות. סגנון המשחק שלהם זה משהו שקשה להתמודד מולו. התכוננו אבל לא הצלחנו לעשות הערב. נגד צ'כיה אין לנו מה להפסיד, ואני מאמין שנוכל לשחק יותר טוב מאשר שיחקנו נגדם במשחק הראשון. הלחץ כבר לא על הכתפיים, ונעשה את הכי טוב שנוכל".