דניאל בלומן וגמה W זכו בגראנד פרי 3 כוכבים בקנטאקי

דניאל בלומן | לילי פורדו

הצמד הישראלי דניאל בלומן והסוסה גמה W ניצחו הלילה בתחרות הגראנד פרי 3 כוכבים היוקרתית בקנטאקי, ארה"ב. הניקוד אותו הצמד צבר בעקבות הניצחון מקרב את ישראל למשחקי פאריס 2024. אשלי בונד ודונטלו 141 סיימו במקום ה-11

(גודל טקסט)
דניאל בלומן
דניאל בלומן | לילי פורדו

דניאל בלומן וסוסתו גמה W ניצחו הלילה (בין שבת לראשון) את תחרות הגראנד פרי 3 כוכבים היוקרתית בקנטאקי. אשלי בונד ודונטלו 141 שניצחו בשבוע שעבר בוולינגטון, סיימו הפעם במקום ה-11, מקום אחד מהעפלה למקצה קפיצות הג'אמפ אוף (Jump Off).

עשרה צמדים העפילו למקצה הג'אמפ אוף, ביניהם בלומן וגמה W שהציגו יכולת נהדרת כשהיו המהירים ביותר במקצה, ללא הפלה גם במקצה הזה. בלומן וגמה W היו אחד מחמשת הצמדים שסיימו את התחרות כולה עם לוח הפלות חלק, אולם הם היו המהירים ביותר לעשות זאת במקצה הג'אמ אוף (46.34 שנ' לעומת 47.16 של הצמד האמריקני גילברסטון והסוסה קרלין ואנט ונהוף שסיימו במקום השני).

לאחר ניצחונו של בלומן בתחרות הגראנד פרי 5 כוכבים בוולינגטון בתחילת חודש מרץ עם הסוס לדריאנו Z, הוא מדורג כעת במקום ה-16 בדירוג העולמי, וכאמור, הניקוד שהשיג הלילה מקרב את ישראל באופן משמעותי להשתתפות במשחקים האולימפיים פאריס 2024.

המטרה העיקרית של בלומן וחבריו לנבחרת היא לסיים בין שני המקומות הראשונים בתחרות המבחן של אזור C (האזור הגאוגרפי בו מתחרה ישראל במסגרת ההתאחדות הבינלאומית לספורט רכיבת הסוסים) שתתקיים בחודש יולי השנה בפראג. אם הנבחרת לא תצליח להעפיל, שני הצמדים (רוכב – סוס) הטובים ביותר בשנת 2023 מהאזור יקבעו את הקריטריון עבור המדינה שלהם, כאשר רק צמד אחד למדינה מהאזור יכול להיכלל בין שני הצמדים הטובים ביותר.

בזכות הניצחונות החשובים של בלומן אמש ובונד בשבוע שעבר, הם צפויים לעלות לצמרת הדירוג של אזור C.

אשלי בונד ודונטלו 141 דורגו במקום השלישי בדירוג חודש אפריל, ובלומן וגמה W במקום הרביעי בדירוג של חודש מרץ. בנוסף, גם הניקוד של בלומן עם הסוס לדראינו Z גבוה מאוד (מקום חמישי בדירוג של חודש מרץ). הדירוג האישי למשחקים האולימפיים נקבע לפי 15 התוצאות הטובות ביותר של כל צמד בכל שנת 2023.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי