הטריאתלטית אביב לוי תתחרה בשארם א-שייח

אביב לוי | PIERRE PARADIS

שם תתחרה ביום שישי בבוקר בגביע אפריקה בספרינט בהשתתפות 22 טריאתלטיות. תחרות הספרינט נפתחת בשחייה למרחק של 750 מטרים, ממנה עוברות המתחרות לרכיבה של 20 קילומטרים ומסיימות את התחרות ב- 5 קילומטרים

(גודל טקסט)
אביב לוי
אביב לוי | PIERRE PARADIS

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי (20) שהוכתרה לפני כחודש בפעם הרביעית בקריירה שלה לאלופת ישראל, עומדת לצאת מחר (רביעי) לשארם א שייח שם תתחרה ביום שישי בבוקר בגביע אפריקה בספרינט בהשתתפות 22 טריאתלטיות. תחרות הספרינט נפתחת בשחייה למרחק של 750 מטרים, ממנה עוברות המתחרות לרכיבה של 20 קילומטרים ומסיימות את התחרות ב- 5 קילומטרים.

השנה החלה לוי להתחרות בזירה הבינלאומית בתחרות לבוגרות. זוהי התחרות הבינלאומית השלישית שלה לשנה זו. השתיים הראשונות היו בניו זילנד. לוי המסומנת למשחקים האולימפיים לוס אנג'לס 2028 ביצעה בחודש האחרון, מאז אליפות ישראל בכנרת, הכנה אינטנסיבית מאד. "עברתי חודש של נפח אימונים גדול. עבדנו קשה מאד על שיפור הריצה שלי וצברתי קילומטראז' רב. יש לי ציפיות גבוהות מעצמי בתחרות. אני רוצה להוכיח לעצמי שהעבודה הקשה וההשקעה הרבה שלי מייצרת שיפור ביכולת שלי. השאיפה שלי להתברג בין חמש הראשונות" אמרה לוי לפני יציאתה לתחרות.

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי