דנה אזרן: "האהבה הכי גדולה שלי – לנצח"

דנה אזרן | יחצ

לוחמת הטאקוונדו דנה אזרן (21, 1.81 מטר) סגנית אלופת העולם 2022 במשקל 73 ק"ג פלוס משלימה בימים אלו את הכנותיה האחרונות לקראת אליפות העולם הקרובה בבאקו, אזרבייג'ן: "השאיפה - להגיע לתחרות בכושר הטוב ביותר"

(גודל טקסט)
דנה אזרן
דנה אזרן | יחצ

לוחמת הטאקוונדו דנה אזרן (21, 1.81 מטר) סגנית אלופת העולם 2022 במשקל 73 ק"ג פלוס משלימה בימים אלו את הכנותיה האחרונות לקראת אליפות העולם הקרובה בבאקו, אזרבייג'ן. אזרן, שתצא לבאקו ביום חמישי (25.5.2023) תתחרה ב-1 ביוני, מחכה בציפייה גדולה לתחרות. היא מציינת כי מדובר בתחרות משמעותית עבורה בדרך להשגת הכרטיס למשחקים האולימפיים, פריז 2024 וזאת באמצעות הדירוג העולמי. "השאיפה המקצועית שלי היא להגיע לתחרות במצב הטוב ביותר שלי ולעבוד הכי טוב שאני יכולה. ביצעתי את ההכנות המיטביות, והרצון שלי הוא להציג את היכולת הטובה שלי בזמן אמת, מבלי לחשוב מה עשיתי בעבר. אני רוצה להוכיח לעצמי שאני יכולה להצליח".

אזרן גדלה ברעננה ועשתה את צעדיה הראשונים בטאקוונדו כבר בגיל חמש. היא גם התנסתה בילדותה בענפי הטניס והתעמלות הקרקע אבל בטאקוונדו הרגישה הכי טוב. בכיתה י"ב החליטה לפרוש מטאקוונדו אחרי שהרגישה שהרצון והתשוקה כבו ושהעיסוק בספורט אינו בוער בה עוד. היא לא רצתה לעסוק בספורט בכלל והתנתקה ב-100% מהספורט.

"אחרי כשנה וחצי מחוץ לספורט אמא שלי אמרה לי מדי פעם תחזרי ואני כעסתי עליה, כנראה כי באמת לא הייתי אדישה למחשבה שאני לא בטאקוונדו. היא אמרה לי שהיא חושבת שזה פיספוס מבחינתי אבל לא לחצה עלי. הדברים שלה חילחלו בתוכי ובמשך כשלושה חודשים התלבטתי עם עצמי. הייתי כבר בצבא, וכדי לבחון אם הרעיון אפשרי בכלל, התחלתי לרוץ בלילות ולשחק כדורסל שאני מאוד אוהבת. כשפתאום ראיתי שאני נהנית מהספורט והייתי שלמה עם המחשבה לחזור בכל הכוח, החלטתי לפנות למאמן יחיעם שרעבי ולבדוק אתו את אפשרות חזרתי לנבחרת. הוא קיבל אותי מיד".

דנה אזרן עסוקה בטאקוונדו 24/7. כשיש לה מעט זמן פנוי היא קוראת ספרים על ספורטאי על בעולם וספרי פסיכולוגיה. היא מגדירה את עצמה כספורטאית מאד תחרותית והישגית ומעידה על עצמה שהיא מחוייבת לעצמה ב-100% להיות הכי טובה במה שהיא עושה. "הספורט הוא האהבה הגדולה שלי, וכך גם לנצח" היא אומרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי