קיה ויונדאי מחדשות את הסכם החסות עם פיפ"א עד 2030

קיה ויונדאי ימשיכו כשותפות הניידות הרשמיות של פיפ"א, לספק תחבורה, טכנולוגיות נהיגה אוטונומית ושירותי ניידות עתידיים באירועים וטורנירים גלובליים

(גודל טקסט)

תאגיד קיה ומותג יונדאי הודיעו היום במשותף על חידוש השותפויות ארוכות השנים שלהן עם פיפ"א עד שנת 2030. ההסכם המחודש יכלול גם את חברות הבת של הקבוצה Boston Dynamics וSupernal

השותפויות המחודשות יקיפו מגוון רחב של תחרויות יוקרתיות של פיפ"א, כולל גביע העולם של פיפ"א לנשים 2023 ומונדיאל 2026 בין היתר. התמיכה של קיה ויונדאי ב-FIFA נמשכת יותר משני עשורים, עם דגש חדש על הצמיחה והפיתוח של משחק הנשים.

לכבוד המאורע, ערכו היום פיפ"א וקונצרן יונדאי טקס חתימה במטה שלה בציריך, שוויץ. נשיא פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו, שילב ידיים עם נשיא קבוצת יונדאי, קארל קים, כדי לחתום על ההסכם באופן רשמי, המסמל את המחויבות המשותפת של השותפים להפוך את הכדורגל לגלובלי באמת.

נשיא פיפ
נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו | רויטרס

"אנו נרגשים להמשיך את שותפויותינו ארוכות עם יונדאי וקיה. במהלך השנים, הם הפגינו בעקביות את המחויבות שלהם לתמוך בפיפ"א, ואנו מעריכים את המסירות שלהם לשיפור החוויה הכוללת של הטורנירים שלנו", אמר נשיא פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו. "כשאנחנו נכנסים יחד לעידן החדש הזה, אנחנו נרגשים מהסיכויים שצפויים לנו עם התוספת של Boston Dynamics ו-Supernal. יחד נמשיך לעבוד על איחוד העולם באמצעות כדורגל".

כשותפות הניידות הרשמיות של פיפ"א, קיה ויונדאי ימשיכו למלא תפקידים מכריעים בהבטחת פעולות תחבורה חלקה ויעילה באירועים ובתחרויות העולמיות של פיפ"א. עם רשתות ההפצה העולמיות הנרחבות של יצרניות הרכב, הן יספקו צי רכבים מגוון שימלאו את כל דרישות התחבורה של פיפ"א, ויאפשרו תנועה יעילה של צוותים, פקידים וצוות.

יש לציין כי חברות הבת של הקבוצה Boston Dynamics ו-Supernal יצטרפו להסכם המחודש עם פיפ"א, ויספקו הזדמנויות מרגשות למותגי הניידות העתידיים להפגין את המומחיות, הטכנולוגיות והגישה הבת-קיימא שלהם לחדשנות בפני קהל גלובלי באמת.

Boston Dynamics היא השלוחה העיקרית של הקבוצה ברובוטיקה ו-Supernal היא יחידת הניידות האווירית המתקדמת שלה. שתי החברות הבנות מהוות חלק מרכזי בהפיכת הקבוצה לספק פתרונות ניידות חכמים וברי קיימא המונעים לקדם אמצעי ניידות עתידיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי