הישג שיא לשחייה האומנותית: מדליית זהב בסופר פיינל

נבחרת ישראל זכתה במקום הראשון בתרגיל הקבוצתי החופשי בגמר הסבב העולמי בספרד. בובריצקי ונשיא סיימו במקום החמישי בתרגיל הדואט הטכני

(גודל טקסט)

עוד הישג מדהים לנבחרת השחייה האומנותית של ישראל: זכייה במדליית הזהב בתרגיל הקבוצתי החופשי בתחרות הסופר פיינל המתקיימת באוביידו שבספרד. זהו ההישג הטוב ביותר של השחייה האומנותית אי פעם, בתחרות המהווה את גמר הסבב העולמי. הנבחרת צברה 256.1375 נקודות והקדימה את נבחרות ספרד וקנדה, שעלו איתה על הפודיום, ואת אוקראינה שסיימה רביעית.

הבנות שהשתתפו בתרגיל: שלי בובריצקי, אריאל נשיא, ניקול נחשונוב, מאיה דורף, נוי גזלה, קתרין קונין, איה מזור ונטע רוביצ'ק. הכוריאוגרפיה של ולריה אנפרייבה, שעלתה אשתקד מאוקראינה, ומלווה מאז את נבחרת ישראל. המאמנת הראשית היא לריסה קונין.

נבחרת הנשים של ישראל בשחייה אומנותית
הישג שיא. נבחרת ישראל | אימג'בנק GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

מוקדם יותר סיימה הנבחרת במקום החמישי בתרגיל הדואט הטכני מתוך עשר נבחרות כאשר היא מקדימה את קנדה (שביעית). את התרגיל ביצעו שלי בובריצקי ואריאל נשיא והוא זכה ל-232.1984 נקודות. כמו כן, סיימו הבנות במקום השישי את התרגיל הקבוצתי הטכני עם ציון של 233.5117 נקודות. הבנות שהשתתפו בתרגיל: שלי בובריצקי, עדן בלכר, אריאל נשיא, ניקול נחשונוב, מאיה דורף, נוי גזלה, קתרין קונין ונטע רוביצ'ק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי