גילי שריר ומאיה גושן זכו במדליות ארד בגרנד סלאם אולנבאטר

גילי שריר ג'ודאית ישראלית עם מדליית ארד, מאסטרס ירושלים | אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

הג'ודאיות העלו את מאזנה של ישראל בתחרות במונגוליה ארבע מדליות, אחרי שהצטרפו לפרימו (זהב) ולמלכה (ארד). שמש הפסידה בקרב כל-ישראלי על המקום השלישי

(גודל טקסט)

המשלחת הישראלית לגרנד סלאם אולנבאטר שבמונגוליה השיגה היום (שבת) בשתי מדליות ארד: גילי שריר ומאיה גושן הן הזוכות.

שריר גברה בדרבי כל-ישראלי על חברתה לנבחרת, ענבל שמש, בדו-קרב על המקום השלישי בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג. שריר הגיעה לקרב על הארד דרך בית הניחומים, ואילו שמש הגיעה אליו לאחר שנוצחה בחצי הגמר.

שריר אמרה אחרי הזכייה במדליה: "אני מאושרת מאוד ושמחה לפתוח את השנה האולימפית ברגל ימין. אחרי האכזבה באליפות העולם, היה לי חשוב מאוד לחזור לפודיום ולהוכיח לעצמי שגם בימים פחות טובים אני מסוגלת לעמוד מול הבנות החזקות בעולם. אני רוצה להודות לכל הצוות שמלווה אותי בראשותו של שני הרשקו, המאמנים עידו בר, צ'ארלס ציבאנה, הפיזיו ברנרדו ברקן ולכל שאר הצוות.
רוצה להודות למאמן האישי אייל בכר וכמובן למשפחה שלי שאני אוהבת הכי בעולם. מכאן אני ממשיכה הלאה למטרות הבאות".

מאיה גושן ג'ודאית ישראלית
קרובה למדליה. מאיה גושן | אימג'בנק GettyImages, KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP

מאיה גושן סיימה על הפודיום את התחרות בקטגוריית המשקל עד 70 ק"ג לאחר ניצחון בעונשים על אליזבט טלטשידו היווניה.

בסך הכל העלו שריר וגושן את מאזנה של ישראל לארבע מדליות, לאחר הזכייה של גפן פרימו בזהב ושל תמר מלכה בארד.

גושן אמרה: "אני מאוד מאושרת על המדליה. אני עובדת קשה בנבחרת שדוחפת אותי כל הזמן לקצה. ההישגים שלי ושל הנבחרת הם ההוכחה שהעבודה הקשה והמחוייבות באים לידי ביטוי גם במדליות.
זו התודה שלי לצוות שמלווה אותי בראשות המאמן שני הרשקו, המאמנים עידו בר וצ'ארלס צ'יבאנה וכל הצוות המקצועי. תודה רבה למשפחה שלי שתמיד שם בשבילי".

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו הוסיף: "פשוט כיף גדול לראות את המחויבות וההישגים של הנבחרת, אומנם גילי שריר ומאיה גושן זכו היום במדליות, אבל ההישגים שלהן הם תוצאה של עבודה קשה ומחוייבות לאורך זמן ושל נבחרת שלמה של ספורטאיות, מאמנים ובעלי מקצוע רבים. אני מאוד גאה בצוות המקצועי שמקיף את נבחרת הנשים ובאיגוד הג'ודו שמעניק לנו את התנאים והגיבוי כדי להצליח".