הישג נהדר: הטריאתלט שחר שגיב זכה במדליית הכסף בפולין

הישג נפלא. שחר שגיב | מערכת וואלה!, יחצ

שגיב ממכבי תל אביב העניק לישראל מדליה רביעית במשחקים האירופאים ושיפר את סיכוייו להעפיל לאולימפיאדה שנייה ברציפות: "שמח להביא לידי ביטוי את הכושר שלי"

(גודל טקסט)

הישג נהדר לטריאתלט שחר שגיב שזכה היום (רביעי) במקום השני וגרף את מדליית כסף במשחקי אירופה שמתקיימים בפולין. שגיב בן ה-28 ממכבי תל אביב פתח לא טוב את התחרות שלו וכבר ירד למקום ה-40, אך בשלב הריצה ל-10 קילומטרים הוא הדביק את הקצת וגם הוביל לרגע לפני שויטאל תורן הנורבגי הקדים אותו וניצח.

שחר שגיב
הישג נפלא. שחר שגיב | מערכת וואלה!, יחצ

שגיב סיים בסופו של דבר שני כאמור עם זמן כולל של 1:46:51 שעות, שנייה איטי יותר מתורן. שגיב צבר בכך נקודות חשובות לקראת המשחקים האולימפיים בפריז ושיפר את סיכוייו להשתתף באולימפיאדה שנייה ברציפות אחרי שהיה גם בטוקיו. זו היתה בסך הכול המדליה הרביעית של ישראל במשחקים האירופאים אחרי המדליות בשחייה אומנותית והמדליה של גילי קוריצקי בסייף.

שחר שגיב טריאתלט פולין
היה קרוב אפילו לזהב. שחר שגיב | יחצ

שחר שגיב אמר לאחר התחרות: "אני כל כך שמח להביא לידי ביטוי את הכושר שאני נמצא בתחרות גדולה כמו משחקי אירופה. התחרות אופיינה בהמון תהפוכות ובסיומה התחרות הפכה לתחרות ריצה. ניסיתי בכל יכולתי להדביק אל קו הסיום את הנורבגי אבל היום זה הספיק למקום השני. אני מאושר ביותר ומתרגש".

ליאור כהן, מאמנו של שחר: "בראש ובראשונה אני שמח בשביל שחר שהצליח להביא לידי ביטוי את הכושר הנפלא שלו באימונים. שחר הוכיח בעיקר לעצמו שהוא שם, עד הסוף. המטרה שלנו לצבור עוד ועוד זינוקים לתחרויות איכותיות עד למשחקים האולימפיים בקיץ 2024 בפריז. הישג נפלא זה של שחר על אדמת פולין חשוב במיוחד. תודה לאיגוד הטריאתלון הישראלי, ליחידה לספורט הישגי ולוועד האולימפי על כל התמיכה".

דני אורן, מנהל המשלחת ומנהל היחידה לספורט השגי: "הישג אדיר לשחר, ביצוע תחרות מעולה. שחר ידע להתעלות על עצמו ולסיים במקום השני עם מדליית כסף. ההישג מקנה לשחר נקודות חשובות בדירוג למשחקים האולימפיים בפריז".

טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת אוריג'ינלס, יבואנית ASICS בישראל בתגובה להישג המדהים של שחר שגיב: "אנחנו מאוד גאים במאמץ העצום והשקעתו של שגיב על מנת להגיע לרמה הבינלאומי הזו של הישגים. תוצאה מרשימה זו מעידה על הכישרון והמומחיות העצומה של האתלט שלנו".