היוזמה המרגשת שהפגישה את ישראל הפראלימפית עם יחידת 669

play
סנפלינג משותף של מתנדבי עמותת החתול עם 669 | עידן מרזוק
סנפלינג משותף של מתנדבי עמותת החתול עם 669 05:23

בית ההשקעות אלטשולר שחם הפגיש את נבחרת ישראל הפאראלימפית בכדורגל לקטועי רגליים עם מתנדבי עמותת החתול, בוגרי יחידת 669, לסנפלינג משותף

(גודל טקסט)

בשבוע האחרון עמותת החתול, בוגרי יחידה 669 , החליטו להפוך חלום למציאות, ויצאו לפעילות סנפלינג משותפת עם שחקני נבחרת ישראל הפאראלימפית בכדורגל לקטועי גפיים במצוק שילת.
הלוחמים שמכירים היטב את עולם החילוץ השתמשו בכישורים שרכשו בשירות הצבאי על מנת לאפשר לכל שחקני הנבחרת לרדת על החבלים במצוק שילת המרהיב. שחקני הנבחרת ירדו כתף אל כתף לצד הלוחמים כאשר הם מחזקים אחד את השני ומתגברים על כל המכשולים שבדרך ומראים לכולם שלמרות המגבלות הגופניות, כשהראש רוצה, אין דבר שהוא בלתי אפשרי.

הפעילות המרגשת התאפשרה בזכות יוזמה של בית ההשקעות אלטשולר שחם שהינו נותן החסות לנבחרת הכדורגל ותומך בעמותת חתול אשר חשבו על שיתוף פעולה מיוחד במינו במסגרתו שני הגופים שכל אחד מהם עושה את הבלתי אפשרי בתחומו התאחדו לפעילות משותפת והוכיחו שאין גבול ליכולת.

סנפלינג משותף של מתנדבי עמותת החתול עם 669
| יח"צ – חד פעמי, עידן מרזוק

עדי קידר ירדני מנהלת אחריות חברתית וקשרי קהילה באלטשולר שחם: שמחים וגאים על השותפות ועל הביחד הזה שנרקם כאן, זה מרגש בצורה בלתי רגילה למצוא את שתי הקצוות האלו ולחבר אותן לאירוע מרגש שמוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון, כאשר הרוח והרצון מתכנסים יחד, אין שום תקרת זכוכית שלא ניתן לנפץ."

בן ממן שחקן נבחרת ישראל לקטועים אמר: "אנו מברכים על ההזדמנות להכיר אנשים מוכשרים שעושים את הבלתי אפשרי, בה גם זכינו להעלות מודעות לענף שלנו ולהראות שהמכנה המשותף של כל הנוכחים במפגש המיוחד הזה הוא האמונה שאין גבול ליכולת. בתור שחקני כדורגל בלי רגל שמייצגים את המדינה בתחרויות בינ"ל, זכינו לעבור חוויה מעצימה ומאתגרת של גלישת סנפלינג, ובו זמנית השתדלנו להעביר את המסר שהספורט שייך לכולם, גם אם עושים את זה על רגל אחת. אנחנו מודים לאלטשולר שחם על החיבור, ומקווים לשיתופי פעולה נוספים עם האנשים המדהימים של עמותת חתול.

יפתח דרעי, מנכ"ל עמותת החתול: "הייתה לנו הזכות הגדולה לקחת חלק באירוע המרגש הזה בזכות החיבור המיוחד של בית השקעות אלטשולר שחם. בתחילת היום חשבנו שאנחנו הצד שבא כדי לתת מהידע והיכולות שלנו מהשירות הצבאי, אבל במהלך היום קיבלנו מהשחקנים המדהימים של הנבחרת כל כך הרבה השראה לחיים, על איך לקחת מגבלה, ולהפוך אותה לחוזקה. גילינו בזכותם את הכוח המיוחד של הספורט והבנו את החשיבות שכל ילד ונער עם מגבלה בישראל צריך להכיר את הנבחרת הזאת, ולדעת שיש לו לאן לשאוף בספורט ובחיים בכלל. אנו מקווים להמשיך לעוד שיתופי פעולה עם הנבחרת, ולראות אותם יותר ויותר על מסך הטלוויזיה, ממשיכים לייצג את המדינה שלנו בכבוד של אלופים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי