ניצחון חמישי ברציפות למקס ורשטאפן, הפעם בגרנד פרי של אוסטריה

אלוף העולם פעמיים של "רד בול" ניצח פעם נוספת במרוץ "הביתי" של הקבוצה ופתח פער בפסגה על פני חברו לקבוצה, סרחיו פרס שסיים שלישי. לקלר עם המקום השני

(גודל טקסט)

הגרנד פרי ה"הביתי" של קבוצת "רד בול" נצבע פעם נוספת בכתום עם ניצחון נוסף של מקס ורשטאפן שחצה היום (ראשון) את קו הסיום ראשון ופתח פער בפסגת דירוג הנהגים של הפורמולה 1.

אחרי שניצח במרוץ הספרינט שנערך בשבת, אלוף העולם פעמיים ברציפות זינק ראשון, אך ראה כיצד שארל לקלר מ"פרארי" עוקף אותו בפתיחה צפופה על המסלול. בהקפה ה-12 ניקו הולקנברג מקבוצת "האס" סיים את המרוץ כשעשן החל לעלות מהמכונית שלו, והוא נאלץ לפרוש במה שגרם למכונית בטיחות וירטואלית ולאט שינה את המרוץ האוסטרי.

ורשטאפן החל להשתלט על העניינים עם עקיפה על לקלר ושמר בביטחון על המקום הראשון כשהוא מספיק אפילו להחליף 4 פעמים צמיגים. הנהג של "פרארי" הסתפק במקום השני אחרי הזכייה במסלול באוסטריה כשאחריו הגיע סרחיו פרס מקבוצת "רד בול" להשלמת הפודיום. קרלוס סאינס היה יכול לסיים במקום השלישי, אך בעקבות יציאה מגבולות המסלול נדחק למקום הרביעי עם עונש של 5 שניות תוספת לתוצאה.

לנהג ההולנדי המנצח זאת הזכייה הרביעית על אדמת אוסטריה כשהוא הפך לשיאן הניצחונות בגרנד פרי "הביתי" של "רד בול" והניצחון החמישי ברציפות השנה וה-7 בסך הכל מתוך 9 המרוצים שנערכו.

מקס ורשטאפן פורמולה 1
הפער בפסגה ממשיך לגדול. ורשטאפן | אימג'בנק GettyImages

דירוג הנהגים (אחרי 9 מרוצים)

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 229 נקודות
2. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 148 נקודות
3. פרננדו אלונסו (ספרד, אסטון מרטין) 129 נקודות
4. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 108 נקודות
5. קרלוס סאינס (ספרד, פרארי) 86 נקודות