תום ראובני: "אעשה הכול כדי לעמוד על הפודיום"

| יחצ

גולש הרוח בדגם ה- IQ פויל תום ראובני מבני הרצליה, משלים בימים אלו את הכנותיו האחרונות לקראת התחרות הקדם אולימפית (טסט איוונט) שתיפתח בעוד יומיים (יום ג') באתר האולימפי במרסי, צרפת כשנה לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז

(גודל טקסט)
תום ראובני וסבסטיאן קורדל
| יחצ

גולש הרוח בדגם ה- IQ פויל תום ראובני מבני הרצליה, משלים בימים אלו את הכנותיו האחרונות לקראת התחרות הקדם אולימפית (טסט איוונט) שתיפתח בעוד יומיים (יום ג') באתר האולימפי במרסי, צרפת כשנה לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז.

בתחרות זו המתקיימת במתכונת האולימפית, משתתף נציג אחד מכל מדינה משתתפים 24 גולשים. ראובני (23) נבחר לייצג את ישראל בזכות הישגיו בתחרויות המבחן בסיומן דורג במקום הראשון בין הגולשים הישראלים. אחרי שבשנה האחרונה הוא זכה במדליית ארד בגביע העולם בפאלמה ובאליפות אירופה שהיתה ביוון, בה סיים במקום ה-11.

בחודש שעבר התאמן ראובני במשך כשבועיים עם הגרמני סבסטיאן קורדל (33) אלוף העולם המכהן. גם השבוע, בשבוע ההכנות האחרונות במרסיי הוא מתאמן אתו.

המטרה של ראובני בתחרות חשובה זו היא לזכות במדליה. "רק זכייה במדליה מקנה ניקוד לניקוד המצטבר בהתמודדות על השגת הכרטיס לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בקיץ הבא בפריז. המחויבות שלי היא לייצג את ישראל בצורה המיטבית ואעשה הכל כדי לעמוד על הפודיום. אני מגיע לתחרות מרוכז ומפוקס ומקווה שהכל יתחבר לי כמתוכנן" אמר ראובני.

עוד באותו נושא: ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי