שיא עולם לאביב לוי בסלאלום, ים לב קבע שיא עולם לנוער

אביב לוי | מעוז טל

הגולשים הישראלים הצטיינו באליפות הולנד הפתוחה בסקי מים: לוי הפך לישראלי הראשון שאוחז בשיא, שהחזיק 10 שנים

(גודל טקסט)

הישגים מדהימים לספורטאי התאחדות "אילת" בסקי מים במסגרת אליפות הולנד הפתוחה. אביב לוי (31), אלוף העולם הנוכחי והמנצח בתחרות, ניתץ שיא בן 10 שנים. הגולש ים לב (19) שבר את שיא העולם לנוער וכבש את המקום השני.

בתחרות שהתקיימה בהולנד השתתפו כ-40 משתתפים ממדינות שונות בעולם. לוי שבר את שיא העולם וקבע 5 כדורים באורך חבל של 9.5 מטר. אביב הינו הרביעי שאוחז בשיא – והראשון מישראל. השיא הקודם (4 כדורים) היה שייך לסימון הרמן הגרמני שקבע אותו בשנת 2013 (והגיע למקום השלישי בתחרות הנוכחית בהולנד).

במקצוע הסלאלום על הספורטאי לנסות ולעבור בסלאלום (עקלתון) מסלול בן 6 כדורים במהירות של 58 קמ"ש. כשהמתחרה עובר את המסלול (כל 6 הכדורים) הוא ממשיך לשלב הבא ובמקביל הכבל שמושך את הספורטאי מתקצר.

אביב לוי
הישג מדהים לאביב לוי | יח"צ – חד פעמי, מעוז טל

נבחרת ישראל בניצוחו של המאמן מושיקו צדקה התחרתה עם 6 גולשים נוספים בתחרות, וההישגים הנהדרים האלו הם רק הכנה לקראת אליפות אירופה בסקי מים בכבלים שתתקיים במהלך אוקטובר בתל אביב.

אביב לוי אמר: "יש לי סיפוק מטורף. אני הישראלי הראשון שמחזיק בשיא. זו זכות ענקית ואני שמח על הרגע. זה ספורט מדהים ואני אוהב אותו ממש. רוצה להודות לאור שיניוק המאמן שלי, למעוז טל מנכ"ל איגוד סקי המים, לכל הצוות המקצועי וכמובן להתאחדות "אילת" שתומכת בי לאורך כל הדרך."
*מעוז טל, מנכ"ל איגוד סקי המים*: "התוצאות של אביב ,ים ויתר הספורטאים מוכיחות על העבודה הטובה שנעשית בענף. ישראל הינה מעצמה בסקי מים. אנו מתרגשים לארח באוקטובר את אליפות אירופה והציבור כולו מוזמן לצפות בספורטאים הטובים בעולם בענף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי