מקום שמיני בעולם לנבחרת השחייה האמנותית בקבוצתי הטכני

| יח"צ - חד פעמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אליפות העולם בפוקואוקה, יפן: ביצוע מצוין של אריאל נשיא ושלי בובריצקי קיבל ציון גבוה של 225.1625 נקודות ומקום בגמר הדואט החופשי. הביצוע בקבוצתי הטכני זכה לציון של 248.4117 נקודות שהיה גבוה יותר מבמוקדמות. ספרד זכתה בזהב, איטליה בכסף וארה"ב בארד

(גודל טקסט)
אריאל נשיא ושלי בובריצקי
| יח"צ – חד פעמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

גמר רביעי לנבחרת השחייה האומנותית של ישראל באליפות העולם בפוקואוקה, יפן, לאחר שאריאל נשיא ושלי בובריצקי העפילו מהמקום הרביעי בתרגיל הדואט החופשי.

ביצוע נקי ויפה של הצמד הישראלי, העניק לו ציון גבוה של 225.1625 נקודות, בדרך למקום הרביעי המפתיע. האוסטריות עלו מהמקום הראשון, האוקראיניות מהמקום השני והאמריקניות מהמקום השלישי.

הנבחרת שמרה על מאזן מושלם של העפלה לגמר רביעי מתוך ארבעה תרגילים במוקדמות וקרובה להשלמת המשימה שהוגדרה לה – חמישה גמרים.

הנבחרת התחרתה בגמר הקבוצתי הטכני.תרגיל מצוין נוסף של הנבחרת הקבוצתית והפעם בתרגיל הטכני המחייב מיומנויות טכניות ברמה הגבוהה ביותר. הביצוע הנקי זכה לציון של 248.4117 נקודות, גבוה יותר מבמוקדמות (247.1383), והקנה פעם נוספת את המקום השמיני לנבחרת שהולכת ומבססת את מעמדה בתוך השמינייה הטובה בעולם.

בתרגיל השתתפו: עדן בלכר, שלי בובריצקי, מאיה דורף, נוי גזלה, קתי קונין, ניקול נחשונוב, אריאל נשיא ונטע רוביצ'ק. המאמנות האחראיות על התרגיל: לריסה קונין וולריה אפריאלבה. ספרד זכתה במדליית הזהב (281.6893 נקודות), איטליה בכסף (274.5155) וארה"ב בארד (273.7396).