באים מאהבה: טקס חגיגי להכרזת 75 הספורטאים האהובים של ישראל

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית עם פיטר פלצ'יק, ארטיום דולגופיאט | לירון מולדובן

ביום ראשון זה קורה: הפרויקט המיוחד של הטוטו, בשיתוף וואלה! וספורט1, יגיע לשיאו עם הכתרת 75 הספורטאים האהובים בתולדות המדינה, כפי שאתם בחרתם. כל הפרטים

(גודל טקסט)

ביום העצמאות האחרון החל הטוטו בשיתוף וואלה! וספורט1, בפרויקט של 75 שנות אהבה לספורט הישראלי. במהלך הפרויקט החגיגי התבקשתם לבחור את 75 הספורטאים הכי אהובים עליכם, ואכן בחודשים האחרונים הביעו עשרות אלפים מכם את דעתם עם בחירת המועמדים מתוך סוללת כוכבים עשירה ומגוונת שהעמיד הספורט הישראלי ב-75 שנות קיומה של המדינה.

הרשימה המעוטרת ורבת ההישגים כללה את כוכבי נבחרת ישראל בכדורגל שהובילו למונדיאל ההיסטורי ב-1970, את הכדורסלנים הגדולים ששמו את ישראל על המפה, את גיבורי הטניס שסיפקו רגעי גאווה ואת הספורטאים האולימפיים והפראלימפיים שהצליחו לרגש מדינה שלמה. וזו לא הייתה בחירה פשוטה.

קולות עשרות אלפי הגולשים שוקללו יחד עם בחירות הוועדה המקצועית המיוחדת שכללה אנשי ספורט ועיתונאים, ולאחר התלבטויות רבות נקבעה הרשימה הסופית. רשימה שמייצגת נאמנה 75 שנה של ניצחונות, הצלחות, התרגשות, גאווה לאומית ובעיקר: המון אהבה.

מופע העשור של עדן בן זקן, יוני 2023
כולל הופעה נוצצת. עדן בן זקן עם עדן חסון | יח"צ – חד פעמי, ניר אמיתי

עכשיו זה הזמן לשמוח ולהתרגש עם 75 הספורטאים הנבחרים, באירוע חגיגי שייערך ביום ראשון הקרוב (6 באוגוסט) החל מהשעה 19:00 במתחם ההופעות קו רקיע, בפארק אריאל שרון. הספורטאים האהובים יזכו לאות הוקרה בטקס בהשתתפות מכובדים רבים.

לאחר חלוקת התשורות, יופיעו על הבמה בקו רקיע הזמרים עדן בן זקן ועדן חסון עם מיטב הלהיטים. יהיה חם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי