השמיים הם הגבול: הכירו את ילד הפלא של עולם הנינג'ה הישראלי

בעולם הנינג'ה הישראלי צופים לו עתיד מזהיר
בעולם הנינג'ה הישראלי צופים לו עתיד מזהיר | באדיבות המשפחה

סהר שי שמשון חדד עוד לא בן 7, אך מאמניו כבר בטוחים ש"הוא משהו מיוחד", אביו מספר שהוא שינה לו את החיים ("בזכותו אני מי שאני") והיכולות הטכניות הנדירות שלו עשויות לסייע לו לנפץ תקרות זכוכית

(גודל טקסט)

סהר שי שמשון חדד עוד לא בן 7, אבל בעולם הנינג'ה הישראלי מדברים עליו בתור הדבר הגדול הבא ולא מעט אנשים מהתחום כבר מכירים אותו. הוא גר בכפר יונה, מכריו בכלל קוראים לו "ג'וני" ומאמניו הדר בר ונטלי ארביב, שעובדים איתו בסטודיו של הדר בנתניה, מסבירים ש"הוא משהו מיוחד שלא רואים כל יום ויש לו את כל מה שצריך כדי להגיע רחוק מאוד", כאשר מה שמייחד אותו זו יכולת טכנית מדהימה שממש לא אופיינית לילדים בני גילו, ואף לא לילדים גדולים יותר.

"ג'וני חזק מאוד, בעיקר במשקלי גוף וברגליים, הוא אתלט ביחס לגילו ויש לו מוטיבציית שיא", מוסיפים המאמנים שלא הצליחו להישאר אדישים לילד המוכשר שיעלה בסוף הקיץ לכיתה ב'.

חזק בצורה יוצאת דופן ביחס לגילו. ג'וני
חזק בצורה יוצאת דופן ביחס לגילו. ג'וני | באדיבות המשפחה

אדם נוסף שג'וני השפיע עליו לטובה הוא אביו, עידן (40), שסבל מדלקת פרקים, בעיות בריאותיות שונות וממשקל עודף, אך בעקבות אורח חייו הספורטיבי של הילד, ירד גם האב במשקל, החלים, החל לעשות ספורט ויצא לדרך חדשה ובריאה יותר. "הפכתי להיות מי שאני בזכותו, הילד הזה שינה אותי", הוא מספר בהתרגשות גדולה.

בנוסף לאימוני הנינג'ה, ג'ני מקפיד גם על אימוני אקרובטיקה, פיתוח גוף ואפילו כדורגל, אך התחום העיקרי שבו הוא מתחמה הוא נינג'ה, שבו כאמור צופים לו עתיד מזהיר ולא מן הנמנע כי בעתיד אנחנו עוד נראה אותו מככב על המסלול והמסך עם ביצועים עוצרי נשימה.

עוד לא בן 7, אבל מכוון גבוה מאוד. סהר שי שמשון חדד
עוד לא בן 7, אבל מכוון גבוה מאוד. סהר שי שמשון חדד | באדיבות המשפחה

ג'וני מתאמן גם באשקלון בשיטת אימון אשר נקראת בקליסטניקס, שמטרתה לבנות שרירים ולשפר גמישות באמצעות משקל הגוף בלבד.

הוא בסך הכל בן 6 ועדיין מוקדם לקבוע כמה רחוק יגיע, אבל הפוטנציאל קיים ונראה שהשמיים הם הגבול מבחינת ג'וני, שבגילו הצעיר כבר מקדיש את חייו לספורט ומוכיח מה היא דבקות במטרה.

בואו לעקוב אחר ג'וני באינסטגרם

יכולות טכניות שלא רואים כל יום
יכולות טכניות שלא רואים כל יום | באדיבות המשפחה
יכבוש את מסלול הנינג'ה? ג'וני
יכבוש את מסלול הנינג'ה? ג'וני | באדיבות המשפחה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי