הרוכב הבריטי איתן ורנון חתם לשלוש שנים ב"ישראל פרמייר טק"

רוכב האופניים הבריטי איתן ורנון | ישראל פרמייר טק

אחד הספרינטרים המבטיחים בעולם יתחרה במדי הקבוצה הישראלית החל מינואר 2024. שלשום זכה באליפות העולם בוולודרום

(גודל טקסט)

אחד הספרינטרים הצעירים המבטיחים בעולם מצטרף ל"ישראל פרמייר טק": הבריטי איתן ורנון חתם לשלוש שנים בקבוצה הישראלית ויתחרה במדיה החל מהעונה הבאה שתחל בינואר 2024. רק שלשום (שני) זכה ורנון עם קבוצת "קוויק סטפ" באליפות העולם בוולודרום (מקצה האלימינציה), ובגיל 22 השיג כבר שבעה נצחונות בפחות משנתיים כמקצוען.

הבריטי המתנשא לגובה 1.88 החל את דרכו במירוצי בי אמ אקס אבל בגיל נוער עבר למירוצי וולודרום והתגלה כרוכב מצטיין שמסוגל לפתח מהירות עצומה. ורנון החל לגרוף פודיומים במירוצי וולודרום כבר בגיל 16 והשבוע הוכתר כאמור לאלוף העולם באחד המקצים היוקרתיים.

ההצלחה שלו כרוכב כביש לא היתה פחות מרשימה. רק לפני שנה וחצי הצטרף לקבוצת הפיתוח של "קוויק סטפ" הבלגית – ועלה כמטאור. הוא הספיק לגרוף שבעה נצחונות כולל שני קטעים במירוצי וואלד טור: קטאלוניה ב 2022 והטור של רומנדי העונה.

החתמתו של כשרון בסדר גודל כזה נתפסת איפוא "בישראל פרמייר טק" כצעד חשוב במגמה של הקבוצה לגייס כשרונות צעירים, מגמה שכבר הוכיחה את עצמה עם כשרונות עם קורבין סטרונג, מרקו פריגו וכמובן – דרק ג'י הקנדי שגנב את ההצגה בג'ירו דה איטליה העונה.

רוכב האופניים הבריטי איתן ורנון
רכש מבטיח. איתן ורנון | יח"צ – חד פעמי, ישראל פרמייר טק

בעלי "ישראל פרמייר טק" סילבן אדמס: "אני מאושר לקבל את פניו של איתן ורנון לשורותינו. "מדובר ברוכב מוכשר ומגוון: הוא ספרינטר שמסוגל גם לטפס היטב כך שהוא לא רק יהווה תוספת כח עבורנו בספרינטים אלא גם יחזק אותנו במירוצי הקלסיקות".

ורנון הסביר שהחליט להצטרף לקבוצה הישראלית כדי להגשים את מטרתו: "להפוך לאחד הספרינטרים המובילים בעולם". הרוכב הוסיף: "ההתחלה שלי כמקצוען היתה נהדרת אבל יש לי עדיין הרבה מה ללמוד ואני משוכנע שהרוכבים המנוסים ב'ישראל פרמייר טק' והצוות המקצועי שלה יסייעו לי להגיע לטופ. התרשמתי מהמקצועיות של הקבוצה ותשומת הלב שהיא מעניקה לפרטים הקטנים ביותר. זו קבוצה עם שאיפות להגיע הכי רחוק ואני מקווה להיות חלק מסיפור ההצלחה שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי