משרד התרבות והספורט בקמפיין נגד האלימות בספורט: "משימה לאומית"

play
שר התרבות והספורט מיקי זוהר | דני מרון
קמפיין הסברה למיגור האלימות במשחקי הספורט 01:00

בהובלת השר מיקי זוהר, עלה הקמפיין שנועד להגביר את המודעות לתופעה תחת הסלוגן "האלימות הורסת לנו את המשחק"

(גודל טקסט)

משרד התרבות והספורט יזם קמפיין הסברה ראשון מסוגו למיגור אלימות במגרשי הספורט, תחת הסלוגן "האלימות הורסת לנו את המשחק".

בשנים האחרונות נתוני האלימות במגרשים עולים וכמעט שאין אירוע ספורט שנגמר ללא אלימות, קלה או קשה. בסקר שנערך החודש באמצעות מכון המחקר איפסוס דרך לפ"מ, עולה כי כ-40% מהישראלים נתקלו בהתנהגות אלימה במשחקי ספורט וכ-80% אינם יקחו את ילדיהם לצפות משחקי ספורט.

הקמפיין החדש נועד להגביר את המודעות הציבורית לחומרת התופעה ולהיקפה. הוא מבטא את המדיניות המחמירה שבה נוקט שר התרבות והספורט מיקי זוהר כלפי אוהדים אלימים, תופעה המלווה את הספורט הישראלי מזה זמן רב בהיקפים שונים.

בחודשים האחרונים השר מיקי זוהר קיים עבודת מטה אינטנסיבית ומקיפה לגיבוש תכנית פעולה לטיפול בתופעת האלימות בספורט, שתכלול צעדים חינוכיים, מניעתיים ואכיפתיים ותוצג לציבור הרחב בקרוב. לשם כך רתם השר את המשטרה, משרד המשפטים, המשרד לביטחון לאומי, ראשי הספורט הישראלי ואת קבוצות האוהדים לעשרות פגישות ליצירת מתווה עדכני ומתאים לשטח.

נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, יו
"מצפה שיעשה מה שצריך כדי לעזור לנו להעניש את מי צריך". שר הספורט זוהר | ברני ארדוב

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "מיגור האלימות בספורט הוא משימה לאומית ראשונה במעלה. המציאות שבה כמעט כל אירוע ספורט נגמר באלימות, היא מציאות רעה ואני נחוש שבעונה הבאה זה לא יהיה כך. קמפיין ההסברה הוא הצעד הראשון בתוכנית למיגור האלימות בספורט עליה אני עובד כבר מכניסתי לתפקיד עם כלל הגורמים במטרה להשיב את הביטחון האישי לאוהדי הספורט בישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי