שגיא מוקי זכה במדליית זהב בגרנד פרי זאגרב בג'ודו

play
הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי | אתר רשמי, איגוד הג'ודו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8 06:21

אלוף העולם מ-2019 ביצע איפון בכל שלב (עד 81 ק"ג) והמשיך ברצף גם בגמר מול יריב מהרפובליקה הדומיניקנית. אורון גינר ויהונתן אלבז הודחו מוקדם יותר

(גודל טקסט)

שגיא מוקי זכה הערב (שבת) במדליית זהב בגרנד פרי זאגרב בג'ודו. הישראלי המתחרה בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג, החל את דרכו בסיבוב השני עם ניצחון בזכות שני ווזארי על יריב מנבחרת הפליטים ולאחר מכן ביצע איפון על סוחרוב טורסונוב האוזבקי ועוד אחד ברבע הגמר על הצ'כי אדם קופצקי. בחצי הגמר פגש את הרוסי אסקרבי גרבקוב שמייצג כיום את בחריין, ותוך ארבע שניות כבר הצליח להפיל אותו ולקבל ניקוד של ווזארי. 21 שניות לסיום הקרב גם ביצע איפון וסגר עניין.

בגמר פגש מוקי (12 בדירוג העולמי) את מדיקסון דל אורבה קורטוריאל מהרפובליקה הדומיניקנית, שהפתיע בדרך להשגת מדליה ראשונה בקריירה בתחרויות שהן לא יבשתיות וגם הוביל בווזארי, אבל לישראלי הגיב עם ווזארי משלו וחתם עם איפון נהדר 54 שניות לסיום.

זה זהב שני של מוקי ב-2023 (זכה בגרנד סלאם תל אביב) וזהב רביעי בתחרויות הגרנד פרי, כשהפעם הקודמת הייתה בינואר 2019 בתל אביב.

הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי
הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי | אתר רשמי, איגוד הג'ודו

אורון גינר (עד 73 ק"ג) עלה גם הוא אוטומטית לסיבוב השני, ניצח את הברזילאי מייקל מרסלינו עם איפון ולאחר מכן הפסיד לקוסוברי אקיל ג'אקובה, אלוף אירופה מ-2021.

באותה קטגוריה התחרה גם יהונתן אלבז, שניצח בסיבוב הראשון את הגרמני יאנו רואבו ולאחר מכן הפסיד לטורקי בילאל צ'ילולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי