בגיל 36: וינדהאם רוטונדה מה-WWE מת במפתיע

play
בריי וויאט WWE | GettyImages
מחוץ לקווים, 24.8 14:48

המתאבק המוכר יותר בשם הזירה "בריי ווויאט" הלך לעולמו הלילה. בחודשים האחרונים סבל מבעיות לב כסיבוך ממחלת הקורונה, כאשר ככל הנראה סיבת המוות היא אירוע לבבי

(גודל טקסט)

בגיל 36 ואחרי קריירת היאבקות מרשימה, וינדהאם לורנס רוטונדה, הידוע יותר בשם הבמה מארגון ה-WWE, "בריי וויאט", הלך לעולמו במפתיע הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי, ככל הנראה, אירוע לב.

ראש מחלקת הקריאייטיב ב-WWE, פול "טריפל אייץ'" לבסקי, הוציא הודעה מטעם ארגון ההיאבקות על פטירתו של רוטונדה: "קיבלתי שיחה ממייק רוטונדה (אביו של וינדהאם ומתאבק עבר בעצמו) שהודיע לי את החדשות הטרגיות על מותו המפתיע של חלק ממשפחת WWE – וינדהאם רוטונדה. המחשבות שלנו עם משפחתו של וינדהאם ואנחנו מבקשים לכבד את פרטיותם כשהם מתאבלים על לכתו של יקירם".

בתקופה האחרונה, רוטונדה סבל מבעיות רפואיות בלב אשר נגרמו בעקבות סיבוך של מחלת הקורונה, והמתאבק לקח פסק זמן מהיאבקות. דווקא אחרי שהחלו דיווחים על כך שהוא חזר להתאמן וצפוי לחזור בקרוב לזירת ה-WWE, הגיעו החדשות הקשות הלילה אשר בישרו על מותו של אחד המתאבקים המרכזיים בארגון הוותיק.

בריי וויאט WWE
מהבולטים ב-WWE בשנים האחרונות. בריי וויאט | אימג'בנק GettyImages

דוויין "דה רוק" ג'ונסון נפרד מחברו לזירה

רוטונדה היה ראש "משפחת וויאט" שבה היו גם אריק רואן ולוק הארפר, חברו הטוב שמת ב-2020 בגיל 41 מסיבוך של מחלה. וויאט דיבר לא פעם על הקושי הנפשי שהיה לו בעקבות מותו של חברו הקרוב.

רוטונדה זכה פעמיים באליפות האוניברסלית, באליפות ה-WWE ופעמיים באליפות הזוגות של הארגון.

עוד באותו נושא: WWE

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי