עוד הישג: ארד לרבקה באייך באליפות אירופה בטאקוונדו

הישג אדיר. רבקה באייך | איגוד הטאקוונדו

מדובר בהישג אדיר לרבקה, שמסיימת עם מדלית הארד היוקרתית זו בפעם השלישית בקריירה שלה, לאחר שעשתה זו באליפויות אירופה בשנת 2021 ובשנת 2022

(גודל טקסט)
רבקה באייך זכתה בארד באליפות אירופה בטאקוונדו
הישג אדיר. רבקה באייך | איגוד הטאקוונדו

נבחרת הטאקוונדו ממשיכה להנפיק הישגים מרשימים באליפות אירופה שמתקיימת בטאלין, אסטוניה.

מדלית ארד לרבקה באייך (49 ק"ג) לאחר יום קרבות מצוין, העפלה לשמינית הגמר בשל דירוגה הגבוה בתחרות, ניצחון בשמינית הגמר על מתחרה מאזרבאיג'אן 0:2 במערכות, ברבע הגמר ניצחון על מתחרה מבולגריה אחרי 1:2 במערכות ובחצי הגמר נעצרה מול מתחרה מסרביה עם הפסד 2:0.

מדובר בהישג אדיר לרבקה, שמסיימת עם מדלית הארד היוקרתית זו בפעם השלישית בקריירה שלה, לאחר שעשתה זו באליפויות אירופה בשנת 2021 ובשנת 2022. מוקדם יותר התחרו טום פשקובסקי ידימה נגייב (58 ק"ג) ובנערות ליפז חג'אמה (68+) שלא הצליחו להעפיל לשלבי רבע הגמר. את המשלחת מובילים מאמני הנבחרת רומן רוסינוב ומרק ברגינסקי.

הנבחרת הישראלית מסיימת תחרות מוצלחת מאוד עם שתי מדליות ארד בגילאי הבוגרים של נמרוד קרביצקי (68 ק"ג) ורבקה באייך (49 ק"ג) ומדלית ארד נוספת בגיל הנוער של ירדן נשר (49 ק"ג).

"מדובר בשנה עמוסה מאוד לספורטאים ולמאמנים והעבודה קשה מאוד גם פיסית וגם מנטלית", אומרים באיגוד, "ההישג של הנבחרת שחזרה עם 3 מדליות מתוכם שניים בגיל בוגרים הוא הישג מצוין. גם בנבחרת הנוער רואים שיפור ויש דור חדש של ספורטאים כשרוניים שמכוון מאוד גבוה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי